اخبار داغ

عضو اتاق اصناف کشور عنوان کرد؛

خراسان رضوی در رتبه دوم ایجاد اشتغال در بخش اصناف کشور

خراسان رضوی در رتبه دوم ایجاد اشتغال در بخش اصناف کشور
عضو اتاق اصناف کشور گفت: خراسان رضوی رتبه دوم ایجاد فرصت های شغلی در حوزه اصناف را از آن خود کرده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از بصیرسبزوار، علی کیانی شب گذشته در همایش روز اصناف با بیان اینکه خراسان رضوی دارای بیش از 250هزار واحد صنفی مجوز دار است اظهارداشت : این استان توانسته است با رونق کسب‌وکار در حوزه صنوف رتبه دوم بخش اشتغال اصناف در کشور را از آن خود کند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بصیرسبزوار,

وی با اشاره به نقش مؤثر اصناف در ایجاد مشاغل پایدار در کشور تصریح کرد: در حال حاضر بیش از سه میلیون واحد صنفی با مجوز اصناف در کشور فعالیت می‌کنند که ظرفیت 9میلیون شغل را در کشور ایجاد کرده و از این طریق کمک شایانی به کاهش بیکاری در کشور شده است.

,

رئیس اتاق اصناف سبزوار در ادامه با بیان اینکه اصناف بدون دریافت کمک‌های دولتی رکورددار ایجاد مشاغل در کشور است تأکید کرد: اصناف همیشه  و در همه برهه‌ها پس از انقلاب کمک‌رسان دولت بوده و در شرایط سخت در کنار مردم و مسئولین به‌عنوان افسران جنگ اقتصادی به خدمت مشغول بوده است.

,

کیانی در ادامه با اشاره به اینکه ظرفیت‌های مهم موجود در سبزوار ازجمله فعالیت 17 هزار واحد صنفی و 60کارت بازرگانی فعال افزود: این ظرفیت‌ها سبب شده است که مسئولین به فکر اخذ مجوز گمرک در شهرستان باشند که در آینده‌ای نزدیک این مهم در شهرستان محقق خواهد شد.

,

کیانی همچنین با اشاره به نقش اصلی فعالان اصناف در تحقق بخشیدن به شعار رونق تولید ادامه داد: اعتماد و فروش محصولات ایرانی و در واحدهای صنفی خود اولین حلقه برای تحقق این شعار است.

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه