اخبار داغ

رئیس اتحادیه صنف پوشاک‎فروشان کرج:

کرج حیاط خلوت سودجویانِ پایتخت برای برپایی مزون های زیرزمینی!/ "مد و لباس"، قانون 13 ساله ای که روی زمین مانده است/ البسه غربی با "نبود برنامه داخلی" بازار پوشاک را قرق کرده اند

کرج حیاط خلوت سودجویانِ پایتخت برای برپایی مزون های زیرزمینی!/ "مد و لباس"، قانون 13 ساله ای که روی زمین مانده است/ البسه غربی با "نبود برنامه داخلی" بازار پوشاک را قرق کرده اند
رئیس اتحادیه پوشاک‎فروشان کرج گفت: متاسفانه عده‎ای افراد سودجوی تهران و دیگر شهرهای کشور، کرج را حیاط خلوت خود کرده و اجناس بی‎کیفیت و با قیمت پائین را با مبلغی گرانتر به افرادی که از مجوز نداشتن آنها اطلاعی ندارند می فروشند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رئیس اتحادیه پوشاک‎فروشان کرج با اشاره به اینکه سال 85 قانون مد و لباس در مجلس به تصویب رسیده است، به خبرنگار تیتریک، گفت: استان تهران طی سال های اخیر این کارگروه را تشکیل داده و طراحی لباس عاشورایی، برگزاری جشنواره و نمایشگاه پوشاک اسلامی از جمله اقدامات انجام شده توسط این کارگروه است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
میراسماعیل صدیق افزود: سال 97 جلساتی درباره تشکیل این کارگروه در شهر کرج برگزار کردیم اما موفق نبودیم زیرا اداره کل ارشاد، دانشگاه هنر و دیگر دستگاه های متولی جزیره ای کار می کردند.
,
 
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه امسال این قانون به اداره کل ارشاد ابلاغ رسمی شده است تا کارگروه مد و لباس تشکیل شود، اظهار داشت: باید از تحقیقات و پژوهش در این زمینه به عملیاتی کردن این بخش روی بیاوریم. 
,
,
 
,
صدیق  به برگزاری نشستی تخصصی در راستای تقسیم وظایف بین ادارات در روزهای آینده اشاره و تصریح کرد: متاسفانه مزون های زیر زمینی کرج مجوز ندارند زیرا این مزون ها متعلق به افرادی هستند که تحت فشار اتحادیه پوشاک و اماکن جمع آوری شدند اما فعالیت خود را در آپارتمان ها و اماکن مسکونی ادامه دادند. 
,
 
,
وی با اشاره به اینکه با دستور دستگاه قضایی این مزون های زیرزمینی در حال جمع‎آوری هستند، گفت: این سوال از ارشاد و دیگر بخش‎های متولی فرهنگ این است که در صورت آگاهی از تشکیل چنین مزون هایی در شهر کرج چرا به اتحادیه پوشاک برای اقدام قضایی اطلاع نداده اند. 
,
 
,
صدیق افزود: شخص در جریان این مسئله نیستم که در فلان آپارتمان شوی لباس در حال برگزاری است و باید کسانی که از این مزون ها اطلاعاتی به دست می آورند اتحادیه پوشاک را در جریان این موضوع قرار دهند زیرا ما به هیچ وجه از مزون های زیرزمینی حمایت نخواهیم کرد.
,
 
,
وی تصریح کرد: متاسفانه عده ای افراد سودجوی تهران و دیگر شهرهای کشور، کرج را حیاط خلوت خود کرده و اجناس بی کیفیت و با قیمت پائین را با مبلغی گرانتر به افرادی که از مجوز نداشتن آنها اطلاعی ندارد می فروشند. 
,
 
,
صدیق با اشاره به اینکه آمار و اطلاعات تمامی کارگاه های مزون و تولیدی های مجوز دار زیر مجموعه اتحادیه پوشاک موجود است، گفت: دیگر دستگاه ها باید اتحادیه پوشاک را در شناسایی مزون های بدون مجوز کمک کنند. 
,
 
,
رئیس اتحادیه پوشاک‌فروشان کرج در خاتمه خاطر نشان داشت: مطالبه واحدهای صنفی ارائه راهکار و برنامه درباره مدهای اسلامی است اما زمانی که ادارات در این زمینه فعالیتی نداشته باشند کشورهای خارجی از طریق ماهواره مد و لباس غربی مورد نظر خود را به مردم ارائه می دهند.
,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه