اخبار داغ

امام جمعه دلوار:

سخنان اخیر ترامپ نشانه بن بست آمریکا در اقدامات علیه ایران است

سخنان اخیر ترامپ نشانه بن بست آمریکا در اقدامات علیه ایران است
امام جمعه دلوار با بیان اینکه برخی از حامیان مذاکره نیز این سخنان ترامپ را چراغ سبزی در جهت انجام مذاکره با آمریکا می دانند، گفت: این مسئله نشان دهنده بن بست آمریکا در اقدامات علیه ایران است و نباید این ادعای آمریکا را نشانه حسن نیت دانست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام علی زاهددوست در گفت و گو با خبرنگار سپاس گفت: پس از گذشت بیش از یک سال از خروج آمریکا از برجام و افزایش شدید تحریم های آمریکا علیه ایران و نزاع سیاسی این دو کشور که تا کنون هیچ نتیجه ای نداشته حال این ژاپن است که پس از گذشت قریب به ۴۰ سال نخست وزیر خود شینزو آبه را به ایران می فرستد و آمریکا هم از بسیاری از مواضع خود عقب نشینی کرده و به شدت در تلاش برای مذاکره با ایران است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سپاس,

زاهددوست تصریح کرد: بسیاری از جنبش‌های ترویج فلسفهٔ عدم خشونت یا صلح‌دوستی، روش‌های صلح‌آمیز را به عنوان یک راه مؤثر برای رسیدن به اهداف اجتماعی و سیاسی خود اتخاذ کرده‌اند. آن‌ها از تاکتیک‌های مقاومت بی‌خشونت بهره می‌جستند.

,

وی گفت: مذاکره با دشمن در شرایط فشار حداکثری یک خطای استراتژیک است که رهبر معظم انقلاب نیز به آن اشاره داشتند. چرا که در صورت پذیرش مذاکره با آمریکا از سوی ایران در این شرایط فشار، دشمن این مسئله را به معنای عقب نشینی و تسلیم تلقی کرده و فشار خود را صد چندان خواهد کرد.

,

امام جمعه دلوار با بیان اینکه هیچ ملت آزاده‌ای، مذاکره زیر فشار را قبول نخواهد کرد، تصریح کرد: در چهار دهه گذشته آمریکا به روشهای مختلف به دنبال تغییر رژیم در ایران بوده و اکنون که تمام روش‌ها را برای محقق کردن این هدف به کار گرفته و ناامید شده، مدعی این هستند که به دنبال تغییر رژ یم در ایران نیستند.

,

زاهددوست با بیان اینکه برخی از حامیان مذاکره نیز این سخنان ترامپ را چراغ سبزی در جهت انجام مذاکره با آمریکا می دانند، گفت:  این مسئله نشان دهنده بن بست آمریکا در اقدامات علیه ایران است و نباید این ادعای آمریکا را نشانه حسن نیت دانست.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه