اخبار داغ

استقلال دست به دامن وزارت خارجه شد

استقلال دست به دامن وزارت خارجه شد
باشگاه استقلال برای جلوگیری از کسر امتیاز از سوی فیفا می‌خواهد از دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌مان کمک بگیرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ نامه‌ای مبنی بر کسر ۶ امتیاز از استقلال به این باشگاه ابلاغ نشده است. فیفا در نامه‌ای به باشگاه استقلال تا ۱۷ جولای فرصت داده مطالبات پروپییچ را پرداخت کند. در صورتی که استقلال به این نامه بی‌توجهی کند، باید منتظر تصمیم‌گیری جدید فیفا در این پرونده باشد که در این صورت کسر ۶ امتیاز از استقلال قطعی خواهد بود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
 
,
واقعیت این است که فیفا پیش از اینکه از باشگاهی امتیاز کسر کند، به باشگاه مورد نظر اخطار می‌دهد و اگر به این اخطارها بی‌توجهی شود برای اینکه پرونده‌ها را به سرانجام برساند، رأی به کسر امتیاز و در ادامه سقوط به دسته پایین‌تر می‌دهد و این رأی بارها و بارها در فوتبال ایران پیاده شده است. از آنجایی که فیفا پیش از کسر امتیاز به باشگاه‌ها اخطار می‌دهد به همین خاطر بعد از کسر امتیاز به هیچ‌وجه امتیاز کسر شده برنمی‌گردد.
,
 
,
از همه مهمتر اینکه فیفا در اخطار به باشگاه‌ها زمانی برای مختومه شدن پرونده اعلام می‌کند. باشگاه استقلال تا ۱۷ جولای فرصت دارد پرونده را مختومه کند. استقلال برای رفع این مشکل با فدراسیون فوتبال مکاتبه کرده و خواسته فیفا طلب پروپییچ را از محل مطالبات باشگاه استقلال نزد فیفا به خاطر جام جهانی کسر کند که تا اینجای کار موفق نشده است.
,
 
,
 
,
ابراهیم شکوری، سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال چند روز پیش گفته بود فدراسیون فوتبال برای دریافت طلب خود و باشگاه‌ها تا اینجای کار مذاکرات متعددی با فیفا داشته، اما موفق نبوده و این به خاطر تحریم‌هایی است که علیه کشورمان وضع شده است.
,
 
,
باشگاه استقلال برای جلوگیری از کسر امتیاز از سوی فیفا می‌خواهد از دکتر محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه‌ مان کمک بگیرد. کاری که باشگاه پرسپولیس سر پرونده شکایت ریزاسپور از این باشگاه و مهدی طارمی انجام داد. هر چند وسعت تخلف در این پرونده به قدری بود که تیم با دو پنجره بسته به کار ادامه داد. استراماچونی سرمربی جدید استقلال که در جریان این موضوع قرار گرفته، از باشگاه استقلال خواسته همه تلاش خود را به کار بگیرد تا فیفا رأی به کسر ۶ امتیاز از این تیم ندهد چراکه در این صورت شانس استقلال برای قهرمانی کم خواهد شد. واقعیت این است که ۶ امتیاز منفی اهرم بازدارنده برای قهرمانی استقلال خواهد بود.
,
 
,
منبع: روزنامه خبر ورزشی
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه