اخبار داغ

نوبخت: دولت بنای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را ندارد

نوبخت: دولت بنای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را ندارد
رئیس سازمان برنامه و بودجه در خصوص سیاست دولت برای تامین ارز کالا‌های اساسی گفت: دولت همچنان سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالا‌های اساسی را ادامه خواهد داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمدباقر نوبخت در مراسم امضای تفاهمنامه تامین ۳ هزار میلیارد تومانی منابع مالی برای بازسازی و مناطق آسیب دیده از سیل گفت: سیل اخیر خسارات زیادی به کشور وارد کرد و این موضوع مسئولیت افراد، دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف را برای جبران خسارت‌ها بسیار سنگین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
به گفته رئیس سازمان برنامه و بودجه براساس گزارش قرارگاه بازسازی مناطق سیل‌زده ۳۸ هزار میلیارد به ابنیه زیرساخت‌ها و اموال مردم خسارت وارد شده است.
,
 
,
وی با بیان اینکه برای تامین منابع لازم برای بازسازی و نوسازی مناطق سیل‌زده ۲۳ هزار میلیارد تومان از منابع دولتی تامین می‌شود گفت: ۱۵ هزار میلیارد باقیمانده از محل تسهیلات مختلف تامین خواهد شد که نظام بانکی کشور نیز برای کمک در این حوزه اعلام آمادگی کرده است.
,
 
,
در بحث سیل اخیر ۱۳ بانک برای بازسازی زیرساخت‌ها برای تامین تسهیلات به میزان ۳ هزار میلیارد تومان اعلام آمادگی کردند
,
 
,
وی افزود: روز گذشته در دولت برای بازسازی مناطق سیل زده ۳۹۰۰ میلیارد تومان دیگر اختصاص یافته که ۱۰۰۰ میلیارد برای راه و زیرساختها، ۱۵۰۰ برای اماکن و ۱۴۰۰ میلیارد تومان برای جبران خسارت به زیرساخت‌های آب و برق و گاز اختصاص داده خواهد شد.
,
 
,
نوبخت در خصوص سیاست دولت برای تامین ارز کالا‌های اساسی گفت: اولا باید مشخص شود چه کسی گفته است دولت بنای حذف ارز ۴۲۰۰ تومانی را دارد و در ثانی دولت همچنان سیاست تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالا‌های اساسی را ادامه خواهد داد.
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه