اخبار داغ

قطار تهران-وان ترکیه راه‌اندازی شد

قطار تهران-وان ترکیه راه‌اندازی شد
در راستای توسعه‌ همکاری‌های کشورهای منطـقه و گسترش صنعـت ایرانگردی و جهانگردی، با همـکاری راه ‌آهن‌های ایران و ترکـیه، قطار بین‌المللی تهران-وان راه‌اندازی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ رجبی مدیرعامل رجا در این‌باره اظهار کرد: قطار تهران- تبریز – وان ساعت 9:30 صبح امروز از تهران حرکت کرده که شامگاه امروز به شهر تبریز می‌رسد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی ادامه داد: قطار یاد شده از ایستگاه تبریز نیز مسافرگیری و ساعت 22:30 به سمت ایستگاه مرزی رازی حرکت می‌کند.مسافران در ایستگاه رازی از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (خروج از ایران) را انجام می‌دهند، سپس قطار به سمت ایستگاه مرزی کاپیکوی در راه‌آهن ترکیه حرکت کرده و در این ایستگاه نیز مسافران از قطار پیاده شده و تشریفات گمرک و گذرنامه (ورود به کشور ترکیه) را انجام خواهند داد.
,
 
,
وی بیان کرد:‌ بر اساس توقفات مرزی و تشریفات اعلام شده در هر ایستگاه، حدود 2 ساعت این مراحل طول می‌کشد. قطار پس از حرکت از ایستگاه کاپیکوی حدوداً ساعت 8:00 صبح روز سه‌شنبه به وقت ترکیه وارد ایستگاه مقصد یعنی وان می‌شود که در مجموع مدت زمان انجام این سفر در مسیر رفت یا برگشت حدود 24 ساعت است.
,
 
,
مدیرعامل رجا گفت:‌ امکان خرید بلیت این قطار از کانال های فروش بلیت قطار از جمله دفاتر فروش سامانه 1539 و سایت رجا امکان پذیر است. قیمت بلیت این قطار در مسیر رفت یا برگشت (بلیت یکسره) 225 هزار تومان بزرگسال و 130 هزار تومان خردسال است.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه