اخبار داغ

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان:

ثبت 75 درصدی هئیت‎های مذهبی زنجان در سامانه طوبی/ رسانه باید نقش ملموس تری در عرصه مدیریتی استان داشته باشد

ثبت 75 درصدی هئیت‎های مذهبی زنجان در سامانه طوبی/ رسانه باید نقش ملموس تری در عرصه مدیریتی استان داشته باشد
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان گفت: 75 درصد هئیت ها در سامانه طوبی ثبت شده است و مابقی نیز انجام می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت‎الاسلام مسعود صفی‎یاری امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار داشت: دوره های تخصصی از جمله اولویت های سازمانی تبلیغات اسلامی است که سطح بندی شده برای ائمه جماعات برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی از برگزاری دوره‌های تخصصی مشاوره دینی با حضور ائمه جماعت جوان در سال جاری خبرداد و گفت: جلسات تبیینی و تحلیلی مسائل روز نیز در سال جاری برگزار می شود.

,

این مسئول خاطرنشان کرد: مساجد فعال و مشخص داریم که به سمت مسجد طراز اسلامی می روند و برنامه ها با رویکرد محله محور با محوریت مساجد اجرایی می شود.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان از پوشش 100 درصدی مداحان در سامانه طوبی خبرداد و گفت: در مرحله بعدی مداحان سطح بندی شده و کارت مداحی ارائه می شود.

,

حجت الاسلام صفی یاری بیان داشت: در حوزه هئیتی در مرحله شناسایی داریم و 75 درصد هئیت ها در سامانه طوبی ثبت شده است و مابقی نیز انجام می شود.

,

وی با بیان اینکه 20 درصد هئیت های اسمی در مرحله ثبت نام ریزش داشتند،افزود: بخش های انجمن های اسلامی و کانون های فرهنگی و تبلیغی به صورت 100 درصد در این سامانه ثبت نام کرده اند.

,

این مسئول تصریح کرد: سامانه سجام به منظور یکپارچه سازی اعزام مبلغ و مبلغه ها به مناطق مختلف استان راه اندازی شده است که تا کنون 100 درصد شبکه تبلیغ استان در این سامانه ثبت نام شده اند.

,

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان بیان داشت: نگاه تعاملی در حوزه رسانه ضروری است و به همین منظور واحد رسانه از اواخر سال گذشته راه اندازی شده است که تلاش می شود تا توقعات دو جانبه مورد بررسی قرار گیرد.

,

حجت‎الاسلام برضرورت ارتقای وضعیت رسانه ای استان تاکید کرد و گفت: رسانه باید نقش ملموس تر و پررنگ تری در عرصه اجتماعی، فرهنگی و مدیریتی استان داشته باشد.

,

وی با بیان اینکه جریان سازی و موج آفرینی در رسانه استان کمتر دیده می شود، افزود: رسانه ها در اجرای برنامه های آسیب های اجتماعی ناظر ما هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه