اخبار داغ

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در اهواز:

شهید چمران یک انقلابی آتش به اختیار بود/ تسلیم در برابر دشمن، مقدمه آغاز جنگ است

شهید چمران یک انقلابی آتش به اختیار بود/ تسلیم در برابر دشمن، مقدمه آغاز جنگ است
صفار هرندی با بیان اینکه تسلیم در برابر دشمن، مقدمه آغاز جنگ است، گفت: در سنت امروزی ایالات متحده آمریکا، تسلیم مقدمه جنگ است بنده اعلام میکنم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رهیاب؛ محمدحسین صفار هرندی در مراسم گرامیداشت شهادت دکتر مصطفی چمران که در دانشگاه شهید چمران اهواز برگزار شد، با اشاره به زندگی شهید چمران، اظهار داشت: زندگی شهید چمران می‌تواند الگویی برای معرفی نگرش انقلابی باشد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, رهیاب,
 
,
وی افزود: اگر بخواهیم نگرش انقلابی را در دوره خود تعریف کنیم می‌توانیم زندگی شهید چمران را به‌عنوان یک الگو معرفی کرده و تفاوت او را با سایر انقلابیون که ویژگی‌های چمران را نداشتند مقایسه کنیم.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خاطرنشان کرد: اصلی‌ترین حرکت شهید چمران در دوران حیاتش حضور در کنار محرومان بود اما گروه‌های مارکسیستی و جریانات چپی این رفتارها را قبول نداشته و حتی امام را نیز انقلابی نمی‌دانستند.
,
 
,
صفار هرندی با بیان اینکه شهید چمران یک عنصر انقلابی و آتش به اختیار بود، عنوان کرد: زندگی شهید چمران در لبنان، آبادان، پاوه و دشت‌آزادگان هیچ فرقی با یکدیگر نداشت و همیشه به رنگ خدا بود، اما منافقین همواره در حال رنگ عوض کردن هستند و جنایات بسیاری را به نام خلق مرتکب می‌شوند.
,
 
,
وی در ادامه به بیانیه گام دوم انقلاب اشاره کرد و افزود: با انتشار این بیانیه از سوی رهبر انقلاب، دیگر مباحثی مانند بایگانی کردن انقلاب و عبور از آن کاری غیرمنطقی است چرا که پیشرفت‌های امروز نتیجه همین انقلابی‌گری در 40 سال گذشته است.
,
 
,
این عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تصریح کرد: امروز قدرت نظام جمهوری اسلامی در برابر ابرقدرت‌ها نشان از موفق بودن تفکر و روحیه انقلابی است و اگر بخواهیم از سیستم‌ها و مدل‌های کشورهای دیگر پیروی کنیم ابتدا باید خلع سلاح شویم و خلع شدن دقیقاً نقطه آغاز جنگ است.
,
 
,
صفار هرندی با بیان اینکه تسلیم در برابر دشمن، مقدمه آغاز جنگ است، گفت: در سنت امروزی ایالات متحده آمریکا، تسلیم مقدمه جنگ است بنده اعلام میکنم که علی‌رغم اینکه جامعه آمریکا آمادگی جنگ و دیدن تابوت سربازان آمریکایی را ندارد اما تسلیم آغاز جنگ خواهد بود.
,
 
,
وی افزود: همه دنیا می‌گویند که با زدن پهپاد فوق پیشرفته آمریکایی در واقع لبه تکنولوژی را هدف قرار دادیم البته ما معتقدیم که با اقتدار کامل فاصله داریم و نیاز به یادگیری‌های بیشتر است اما چیز خوبی را نشانه گرفتیم و فریب اینکه گفتند زمان گفت‌وگو است را نخورده و واکنش عملیاتی نشان دادیم.
,
 
,
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام عنوان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب به ما می‌گوید که با توجه به اینکه امروز به جایی رسیدید که به تبع آن به الگویی برای ملت‌ها و دولت‌ها تبدیل شدید و منظومه‌ای شکل گرفته که همه از آیین مقاومت پیروی می‌کنند آیا دلیلی دارد که آینده خودمان را به غیر از این مسیر رقم بزنیم و میانه راه رها کنیم؟ نمی‌شود که شکوفایی‌ها با یک آیین باشد آما آینده نگاری‌ها با ضدانقلاب رقم بخورد.
,
 
,
انتهای پیام/
,
 
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه