اخبار داغ

ظریف: با قدرت در برابر تحریم‌ها و تهدیدها می‌ایستیم

ظریف: با قدرت در برابر تحریم‌ها و تهدیدها می‌ایستیم
سخنگوی فراکسیون امید گفت: در نشست امروز فراکسیون آقای ظریف تاکید کرد که با تمام قدرت و توان در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و این مقاومت ادامه دارد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ فاطمه سعیدی سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی در تشریح نشست صبح امروز فراکسیون متبوعش و با اشاره به گزارش وزیر امور خارجه از مسائل منطقه، اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه تاکید کرد که با تمام قدرت و توان در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و این مقاومت ادامه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با اشاره به جلسه امروز هیات رئیسه فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه گفت: در این جلسه که به درخواست فراکسیون امید و با حضور کمیته سیاسی و کمیته امور خارجه فراکسیون برگزار شد، نمایندگان حاضر مسائلی را در رابطه با ساقط کردن پهپاد آمریکایی، تهدید ترامپ به جنگ و همچنین تحریم ها مطرح کردند.
,
 
,
سخنگوی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با اشاره به سخنان ظریف در این جلسه اظهار داشت: آقای ظریف در این جلسه گزارشی از آخرین تحولات و مسائل منطقه ای ارائه داد و در عین حال مقاومت مردم ایران در برابر تحریم ها را ستود و تاکید کرد که با تمام قدرت و توان در برابر تحریم ها و تهدیدهای دشمن ایستاده ایم و این مقاومت ادامه دارد.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه