اخبار داغ

استاندار کرمانشاه:

پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان برای سرپل‌ذهاب تحول‌آفرین است

پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان برای سرپل‌ذهاب تحول‌آفرین است
استاندار کرمانشاه پروژه توانمندسازی بنیاد مستضعفان را برای سرپل‌ذهاب تحول‌آفرین بیان کرد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل  از  شبکه اطلاع رسانی مرصاد ، هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه صبح امروز دوشنبه در نشست امضاء تفاهم نامه پروژه آبادانی و پیشرفت شهرستان سرپل ذهاب با بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی که با حضور سعیدی کیا رئیس این بنیاد برگزار شد، اظهار داشت: بدون شک یکی از نهادهای تاثیرگذار در بحث بازسازی مناطق زلزله‌زده بنیاد مستضعفان است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شبکه اطلاع رسانی مرصاد,

وی افزود: امضای تفاهم نامه پروژه پیشرفت و آبادانی شهرستان سرپل ذهاب هم یکی از برکات پرشمار سفر رهبر معظم انقلاب در رابطه ما مردم زلزله زده است.

,

استاندار کرمانشاه گفت: این تفاهم نامه در راستای توانمندسازی مردم زلزله زده شهرستان سرپل ذهاب در حوزه اقتصاد است و وظیفه بازسازی کماکان برعهده نهادهای دولتی قرار دارد.

,

وی این تفاهم‌نامه را در راستای تحقق توانمندسازی مردم منطقه به ویژه در حوزه اقتصادی عنوان کرد و بیان داشت: این اقدامات بنیاد مردم‌محور است و ادامه فعالیت‌های آنها در قلعه‌گنج کرمان است مه یک تجربه موفق و ارزشمندی بود.

,

بازوند این اقدامات بنیاد مستضعفان را برندی در توانمندسازی در کشور برشمرد و تصریح کرد: مجموعه های دولتی با محوریت فرمانداری در این زمینه هماهنگی کامل با مجموعه بنیاد داشته باشند و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه ارزشمند را برطرف کنند تا منجر به توانمندی مردم شود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه