اخبار داغ

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش خبر داد:

رقابت 935 نفر در کنکور سراسری سال ۹۸ شهرستان گالیکش / 53 درصد دانش آموزان داوطلب علوم تجربی

رقابت 935 نفر در کنکور سراسری سال ۹۸ شهرستان گالیکش / 53 درصد دانش آموزان داوطلب علوم تجربی
مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش گفت: تمامی اقدامات در راستای هر چه‌بهتر برگزار شدن کنکور 98 در این شهرستان مهیا است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ مهدی خسروی در گفت‌وگو با خبرنگار ما گفت، تمامی اقدامات در راستای هر چه‌بهتر برگزار شدن کنکور 98 در شهرستان گالیکش مهیا است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

وی در خصوص محل برگزاری کنکور سراسری سال 98 گالیکش گفت: مقررشده کنکور امسال در آموزشگاه‌های نمونه دولتی شهید آزادیخواه، نمونه دولتی امیرکبیر و دانشگاه پیام نور گالیکش برگزار شود.

,

خسروی افزود: در آموزشگاه شهید آزادیخواه حوزه امتحانی علوم ریاضی و فنی و هنر، در آموزشگاه امیرکبیر حوزه امتحانی علوم تجربی پسران و زبان‌های خارجه برگزار و دانشگاه پیام نور میزبان دانش آموزان دختر در رشته علوم تجربی و متقاضیان گروه علوم انسانی خواهد بود.

,

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش اظهار داشت: برای کنکور امسال 39 نفر در رشته علوم ریاضی، 257 نفر در رشته علوم انسانی، 38 نفر در رشته هنر، 495 نفر در رشته علوم تجربی و 106 نفر در رشته زبان خارجه شرکت خواهند نمود.

,

وی افزود: کارت ورود به جلسه از دوشنبه 3 تیرماه بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.

,

خسروی متذکر شد: متقاضیان می‌بایست در روز آزمون با همراه داشتن کارت شناسایی عکس‌دار و کارت ورود به جلسه در ساعت مقرر در حوزه امتحانی حضورداشته باشند.

,

مدیر آموزش‌وپرورش گالیکش از متقاضیان درخواست کرد از آوردن وسایل اضافی به‌خصوص تلفن همراه به محل آزمون جداً خودداری نمایند.

,

لازم به ذکر است کنکور سراسری امسال در پنج گروه آزمایشی در روزهای پنج‌شنبه 13 و جمعه 14 تیرماه برگزار می شود.

,

گفتنی است؛ سال گذشته 965 داوطلب آزمون سراسری کنکور در گالیکش شرکت کرده بودند که از این تعداد 583 نفر زن و 382 نفر مرد بودند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه