اخبار داغ

با گلایه مشت‌زنان از ناداوری؛

گرگان قهرمان بوکس المپیاد ورزشی گلستان در گالیکش شد + تصاویر

گرگان قهرمان بوکس المپیاد ورزشی گلستان در گالیکش شد + تصاویر
رقابت‌های بوکس چهارمین دوره المپیاد ورزشی استان گلستان طی دو روز در سالن ورزشی وحدت گالیکش برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از نیلکوه؛ شامگاه گذشته، فرماندار گالیکش در آیین اختتامیه این رقابت‌ها گفت: برگزاری المپیادهای ورزشی فرصت مناسبی برای شناسایی و تقویت استعدادهای درخشان در رده‌های سنی پایه استان در رشته‌های مختلف ورزشی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, نیلکوه,

حسین مایلی افزود: از سوی دیگر برگزاری المپیاد ورزشی، افزایش شورونشاط اجتماعی در جامعه را نیز در پی دارد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش نیز در این آیین گفت: در این دوره از مسابقات 72 بوکسور در قالب 12 تیم از شهرستان‌ها و بخش‌های مختلف استان گلستان طی دو روز به میزبانی گالیکش حضور داشتند.

,

جواد عجم افزود: گرگان با کسب 42 امتیاز به مقام قهرمانی و تیم‌های بندر ترکمن با 11 و رامیان با 10 امتیاز جایگاه‌های دوم و سوم این مسابقات را به خود اختصاص دادند.

,

وی اضافه کرد: آزادشهر با 9 امتیاز، گالیکش 7 امتیاز، علی‌آباد کتول 7 امتیاز، گنبدکاووس 6 امتیاز، کردکوی 5 امتیاز خان ببین 4 امتیاز و کمالان با 2 امتیاز نیز مقام‌های چهارم تا دهم این رقابت‌ها را به خود اختصاص دادند.

,

به گفته رئیس اداره ورزش و جوانان گالیکش این شهرستان با داشتن دو ملی‌پوش به نام‌های "محمد آبروان" و "امیررضا رضایی" در تیم‌های ملی جوانان و نونهالان بوکس جمهوری اسلامی ایران یکی از قطب‌های این رشته ورزشی در گلستان بشمار می‌رود.

,

به گزارش «نیلکوه» اما داوری این رقابت‌ها با گلایه شدید مشت‌زنان و مربیانشان همراه بود؛ به گفته آن‌ها گرگانی‌ها برای قهرمانی در این رقابت‌ها حق نونهالان مشت‌زن گلستان را خوردند.

,

به اعتقاد آن‌ها به دلیل کمبود داور از مربیان تیم گرگان نیز برای داوری در مسابقات استفاده می‌شد و نتایج رقابت‌ها که در پایان راند سوم اعلام می‌شد برخلاف انتظار حضار در سالن بود و این روند تا پایان رقابت‌ها ادامه داشت.

,

آن‌ها گفتند: در صورت ادامه این رویه استعدادهای نونهالان شهرستان‌های گلستان برای قهرمانی گرگانی‌ها کور خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه