اخبار داغ

دفاع همه‌جانبه از ماموران پلیس در دستور کار

دفاع همه‌جانبه از ماموران پلیس در دستور کار
فرمانده انتظامی پایتخت گفت: حداقل وظیفه ما به عنوان فرمانده و مسؤول در پلیس پایتخت، دفاع از حقوق و شخصیت همکارانمان به عنوان مجریان و ضابطان قانونی در حین انجام وظیفه است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ، درخصوص بحث صیانت و دفاع از ماموران پلیس در ماموریت‌های محوله اظهار داشت: با تلاش شبانه‌روزی ماموران پلیس است که امنیت بی‌نظیری در پایتخت برقرار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
فرمانده انتظامی تهران به ماموریت‌های متنوع و متکثر پلیس در شب و روز پرداخت و تصریح کرد: همکاران ما انواع و اقسام ماموریت‌ها را انجام می‌دهند و اینگونه نیست که ماموریتشان یکجانبه و یک بعدی باشد؛ مبارزه با سارقان، مواد فروشان و مزاحمان خیابانی و نوامیس و برقراری امنیت عمومی، انضباط اجتماعی و امنیت اخلاقی جامعه از جمله ابعاد مختلف ماموریت همکاران ما در پلیس‌های تخصصی است.
,
 
,
عالی ترین مقام انتظامی پایتخت اعلام کرد: حداقل وظیفه ما به عنوان فرمانده و مسئول در پلیس پایتخت، دفاع از حقوق و شخصیت همکارانمان به عنوان مجریان و ضابطان قانونی در حین انجام وظیفه است.
,
 
,
وی با تاکید بر این مطلب که «پلیس هیچگاه در مقابل مردم نیست» و همواره خود را حامی و خدمتگذار مردم می‌داند، گفت: البته باید گفت پلیس با کسانی که قانون را زیر پا گذاشته و حقوق سایر شهروندان را تضییع می‌کنند با اقتدار و جدیت برخورد خواهد کرد.
,
 
,
سردار رحیمی در این خصوص که آیا حقوق و مزایای ماموران پلیس امنیت اخلاقی با توجه به هجمه‌ای که در برخورد با هنجارشکنان به آنها وارد می‌شود با سایر پلیس‌های تخصصی متفاوت است یا نه، اظهار داشت: حداقل حقوق کارکنان دولت را ماموران پلیس دریافت می‌کنند؛ اما با افتخار باید بگویم که علی‌رغم کمترین دستمزد با تمام وجود برای ایجاد امنیت و آرامش و انضباط اجتماعی برای مردم خدمت می‌کنند.
,
 
,
گفتنی است مشاهدات خبرنگار ما حاکی از آن است که تعدادی از هنجارشکنان در حین تذکر ماموران گشت امنیت اخلاقی همواره به ماموران بی‌احترامی کرده و با الفاظ زشت و رکیک ماموران را مورد خطاب قرار می‌دهند.
,
 
,
منبع: فارس
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه