اخبار داغ

تشدید نظارت های صمت در ایام تابستان؛

شناسایی 27 واحد صنفی متخلف در چابهار/ تشکیل پرونده تخلف برای توزیع کننده لاستیک خارج از شبکه در زابل

شناسایی 27 واحد صنفی متخلف در چابهار/ تشکیل پرونده تخلف برای توزیع کننده لاستیک خارج از شبکه در زابل
معاون نظارت، بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان از تشکیل 27 فقره پرونده تخلف ظرف مدت یک هفته در چابهار خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد قاسمی در گفتگو با عصرهامون، گفت: در بازرسی های صورت گرفته در بازه زمانی 25 لغایت 31 خردادماه توسط بازرسان اداره صنعت ،معدن و تجارت شهرستان چابهار، 27 واحد صنفی متخلف شناسایی که پرونده های تعزیری این واحدها جهت صدور حکم مقتضی به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

وی در تشریح این خبر اذعان داشت: 5 عمده فروش مواد غذایی به دلیل گرانفروشی و فروش کالای تاریخ مصرف گذشته، 11 سوپر مارکت به دلیل گران فروشی، فروش کالای تاریخ مصرف گذشته و عدم درج قیمت، یک لوازم یدکی به دلیل عدم درج قیمت، یک ایستگاه فروش آب به دلیل گران فروشی، 6 فروشگاه لوازم برودتی به دلیل تخلف گران فروشی و عدم درج قیمت و 3 واحد خبازی به دلیل گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت متخلف شناخته شده اند.

وی افزود: همچنین یک  واحد صنفی توزیع کننده لاستیک ماشین سنگین در شهرستان زابل نیز به علت عرضه خارج از شبکه توسط بازرسان اداره صنعت، معدن وتجارت شهرستان زابل شناسایی شد.

قاسمی با بیان اینکه فعالیت این واحد صنفی در راستای تنظیم بازار لاستیک ماشین سنگین بوده تصریح کرد: پرونده این مورد تخلف با ارزش 852 میلیون ریال تشکیل و جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم به تعزیرات حکومتی ارسال گردیده است.

وی در پایان، خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند گزارشات خود را در خصوص تخلفات اقتصادی از جمله گرانفروشی، کم فروشی وتقلب، احتکار،  انبارهای بی نام نشان و... از طریق تماس تلفنی باشماره 124 ستادخبری و یا با حضور در محل اداره شهرستان اعلام کنند.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصرهامون,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه