اخبار داغ

صبح امروز؛

مراسم تکریم مدیر سابق آموزش و پرورش رشتخوار برگزار شد

مراسم تکریم مدیر سابق آموزش و پرورش رشتخوار برگزار شد
صبح امروز با حضور جمعی مسئولین محلی از فرهنگیان شهرستان رشتخوار مراسم تکریم از زحمات 6 ساله مدیر سابق آموزش وپرورش شهرستان رشتخوار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس؛ صبح امروز با حضور جمعی از مسئولین محلی و فرهنگیان شهرستان رشتخوار مراسم تکریم از زحمات 6 ساله محمد قاسم پور مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در محل سالن اجتماعات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رشتخوار برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

محمد قاسم پور مدیر اسبق آموزش و پرورش شهرستان رشتخوار در حاشیه این مراسم ضمن گرامیداشت هفته قوه قضاییه و هفته اصناف در جمع معلمان و مسئولین این شهرستان، با اشاره به اینکه آموزش و پرورش یکی از بزرگترین نهادها خدمتی در کشور است، گفت: با کار جهادی در حوزه های مختلف آموزشی در سطح شهرستان رشتخوار به همت خیرین در طی چند سال گذشته کارهای بسیار بزرگی  امروز صورت گرفته است.

,

 

,

وی در ادامه با اشاره به اینکه عدالت آموزشی در سطح شهرستان امروز در اوج خود است، افزود: عدالت آموزشی و پرورشی یکی از برنامه خوبی بوده که در طی چند سال گذشته صورت گرفته است، امروز به همت و همکاری های صورت گرفته محرومترین روستاهای شهرستان از عدالت آموزشی برخوردار شدند.

,

 

,

قاسم پور با تاکید بر اینکه مجموعه آموزش و پرورش و دانش آموزان شهرستان رشتخوار طی چند سال گذشته موفق به کسب مقام های مختلفی در سطح استان و کشور با همت کار و تلاش مدیران و معلمان این شهرستان شده‌‌اند، یادآور شد: بالاترین رشد میانگین معدل استان در رشته های مختلف در 4 سال متوالی یکی از افتخارات آموزش وپرورش شهرستان رشتخوار است.

,

 

,

وی همچنین با اشاره به پیگیری های موفقیت آمیز در جهت برگزاری کنکور سراسری در سطح این شهرستان گفت: با پیگیری های صورت گرفته با توجه به مشکلات دانش‌اموزان در جهت حضور در شهرستتان های مجاور، امسال برای سومین سال متوالی کنکور سراسری را برگزار خواهیم کرد.

,

 

,

وی در پایان از بهره مندی کامل مدارس این شهرستان از سیستم گرمایشی استاندارد خبر داد و در ادامه تصریح کرد: امروز به همت همکاری خیرین مدرسه ساز و مدرسه یار هیچ مدرسه ای در سطح شهرستان نداریم که از بخاری نفتی یا سیستم گرمایشی غیر استاندارد استفاده کند.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه