اخبار داغ

مدیر کانون محسن الزهرا(س) قزوین:

کلاس‌های تابستانی "خاطرات ماندگار" با قدمت ۱۰ ساله افتتاح شد

کلاس‌های تابستانی "خاطرات ماندگار" با قدمت ۱۰ ساله افتتاح شد
مدیر کانون محسن الزهرا(س) گفت: کانون‌ مسجد با ارائه‌ی طرح‌های فعالیتی همواره فعالیت خود را برای تمام سنین از ۹سال به بالا آغاز کرده‌است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام میلاد قلی پور در گفتگو با صبح قزوین درباره‌ی عملکرد موسسه‌ی محسن الزهرا(ع) اظهار کرد: موسسه‌ی محسن الزهرا (ع) از 10سال پیش فعالیت خود را در زمینه‌ی کلاس‌های تابستانی در مساجد آغاز کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح قزوین ,

وی افزود: موسسه‌ی محسن الزهرا با شعار "سنگر مسجد عرصه‌ی عرضه‌ی عُرضه‌هاست" توانست پشتوانه‌ای مناسبی برای رشد و نبوغ نوجوانان و جوانان در مساجد باشد.

,

مدیر کانون محسن الزهرا اذعان کرد: مسجد، کانون و هیئت می‌تواند محل مناسبی برای تربیت فرزندان و حافظ آنان از آسیب‌های اجتماعی باشد البته نظارت و حمایت والدین نباید در عرصه‌ی تربیت فراموش شود.

,

وی ادامه داد: مساجد زمینه‌ی مناسبی برای تربیت بزرگ مردان بوده‌اند، اما این مسئله پشت پرده‌ی نگاه‌ها و توجه‌ها مانده‌است؛ هدف ما تربیت و پرورش مدیران و مسئولان مذهبی و انقلابی است.

,

این مسئول ابراز کرد: کانون‌ مسجد با ارائه‌ی طرح‌های فعالیتی همواره فعالیت خود را برای تمام سنین از ۹سال به بالا آغاز کرده‌است.

,

وی عنوان کرد: گروه‌بندی کلاس‌ها نسبت به سن شامل گروه‌های سنین ۹الی۱۱سال جزو طرح تربیتی نهال، ۱۲الی۱۵سال در گروه تربیتی سراج، ۱۶الی ۱۸گروه تربیتی میثاق و فارغ التحصیل جزو خروجی‌های این کانون بوده‌اند و در حوزه‌ی مربی درحال تربیت و فعالیت هستند.

,

مدیر این مجموعه افزود: جذب نیرو هرساله بین ۱۰۰الی ۲۰۰نفر بوده‌است و طبق برنامه‌های فعالیتی تمام افراد حاضر در مسجد، کانون و حتی نمازگزاران را نوجوانان و جوانان مذهبی تشکیل می‌دهند.

,

وی گفت: فعالیت‌ کانون مسجد نه تنها در زمینه‌ی تربیتی بلکه در زمینه‌ی تفریحی، فرهنگی، ورزشی، اردویی و در تعظیم اجرای مراسمات مذهبی درحال فعالیت است.

,

این مسئول در پایان اذعان کرد: تمام برنامه‌ها و کلاس‌های کانون موسسه‌ی محسن الزهرا بصورت رایگان در اختیار تمام مردم استان قزوین قرار دارد، همچنین هزینه‌ی برگزاری مراسمات به صورت خودجوش توسط عوامل شرکت کننده تامین می‌شود.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه