اخبار داغ

مشترکین چطور قبوض کاغذی خود را حذف کنند؟

مشترکین چطور قبوض کاغذی خود را حذف کنند؟
براساس اعلام معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض برق در حال جمع آوری است و پس از آن اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت به تلفن همراه مشترکان ارسال می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدتی است که موضوع حذف قبوض کاغذی از سوی مسئولین مطرح شده و در این خصوص تمهیداتی اندیشیده شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
این اقدام که به نام طرح ملی قبض سبز در راستای تحول دیجیتال در خدمات مشترکین است به منظور ارتقای سطح خدمات و رفاه مشترکین همچنین بهره‌مندی از فناوری‌های نو، صرفه‌جویی، حفظ محیط زیست، ارتباط دوسویه با مشترکین، توسعه دولت الکترونیک به همراه ارائه خدمات غیرحضوری و مدیریت کارآمد اجرایی می‌شود.
,
 
,
در همین راستا غلامعلی رخشانی‌مهر معاون هماهنگی توزیع شرکت توانیر گفته است برنامه حذف قبوض کاغذی برق از دو ماه پیش به طور همزمان در سراسر کشور آغاز شده است از ابتدای مهرماه با توجه به برنامه ریزی‌های صورت گرفته دیگر هیچ قبض کاغذی برق در کشور توزیع نمی‌شود.
,
 
,
همچنین شماره تلفن‌های همراه مشترکان به منظور ارسال اطلاعات قبوض در حال جمع آوری است و پس از تکمیل این فرایند اطلاعات اولیه همچون صورت‌حساب، نحوه و زمان پرداخت به تلفن همراه مشترکان ارسال خواهد شد.
,
 
,
براساس برآوردهای صورت گرفته در خصوص صرفه جویی اقتصادی این طرح در پی اجرای آن و تنها از محل حذف کاغذ سالیانه ۱۵۰ میلیارد تومان صرفه‌جویی اقتصادی ایجاد خواهد شد.
,
 
,
برای حذف قبوض کاغذی برق تمامی مشترکان در سراسر کشور می‌توانند از طریق ارسال *۱*شناسه قبض# به شماره ۲۰۰۰۱۵۲۱ شماره خود را در سامانه مربوطه ثبت و پس از این قبوض خود را به صورت الکترونیکی دریافت کنند.
,
 
,
گفتنی است در شهر تهران ۴.۵ میلیون مشترک وجود دارد که با اجرای این طرح باید شماره‌های قبلی اصلاح و بازنگری شود و زیر ساخت‌های لازم برای اجرای کامل این طرح آماده شود.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه