اخبار داغ

رییس دانشگاه آزاد اردبیل خبرداد؛

تعریف مأموریت های پژوهشی به واحدهای دانشگاهی در سراسر استان

تعریف مأموریت های پژوهشی به واحدهای دانشگاهی در سراسر استان
رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل با بیان اینکه فکرهای جدید باعث تزریق انرژی به دانشگاه می شود از تعریف ماموریت های پژوهشی به واحدهای دانشگاهی در سراسر استان خبر داد و گفت: به کارگیری خروجی این پژوهش ها می‌تواند در شکوفایی بیشتر استان مفید واقع شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  سبلان‌ما، اسحاق رسولی رییس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل ظهر امروز در جمع مدیران گروه‌های آموزشی مدیریت و حسابداری این دانشگاه با بیان اینکه فکرهای جدید باعث تزریق انرژی جدید به دانشگاه می شود،گفت: دانشگاه برای شکوفایی نیازمند فکر و اندیشه جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سبلان‌ما,
وی به مشکلات مالی و نگرانی در خصوص آینده دانشگاه نیز اشاره کرد و گفت: وقتی آینده را خودمان تعریف می‌کنیم و می‌سازیم، نگرانی معنی ندارد.
,

رسولی تصریح کرد: ما با درک شرایط کنونی دانشگاه، نه تنها می توانیم مشکلات خودمان را حل کنیم بلکه به حل مشکلات جامعه هم می توانیم کمک کنیم.

,

وی دانشگاه را یک خانواده منسجم عنوان کرد و گفت: در دانشگاه ما باید به فکر یک فرد و یا یک گروه نباید باشیم و هر فکر و ایده ای که داریم باید در راستای خدمت ارزش‌افزایی برای کل دانشگاه  و جامعه انجام و به کارگیری شود.

,

رسولی در ادامه سخنان خود به موضوع طرح کسب و کار نیز اشاره کرد و گفت: تمام گروه‌ها به خصوص گروه مدیریت و حسابداری باید در این زمینه پیش‌قدم باشد و پویایی و حرکت در آنها دیده‌شود.

,

رییس دانشگاه آزاد اردبیل اجاره‌دادن منابع و امکانات دانشگاه را مناسب ندانست و تاکید کرد: دانشگاه صاحب نیروی انسانی، فکر و اندیشه است به همین منظور واحد اردبیل در استفاده از منابع از مدل مشارکتی استفاده می‌کند.

,

وی در پایان سخنان خودبه مامویت های محوله به واحدهای شهرستانی نیز اشاره کرد و گفت: در حوزه‌ی پژوهش‌بستر و زمینه، فراهم شده است و مأموریت‌های منطقه‌ای برای شهرستان‌های اردبیل تعربف شده است.

,

رسولی گفت: پژوهش در حوزه‌ های گردشگری و سلامت برای دانشگاه آزاد شهرستان پارس‌آباد، حوزه کشاورزی، آب و خاک، برای واحد شهرستان مشگین شهر و خلخال و برای دانشگاه آزاد واحد گرمی نیز حوزه‌ی صنعت تعریف شده است.

,

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار امیدواری کرد، نتایج پژوهش های فوق بتوند علاوه بر تامین منابع مالی دانشگاه، در پیشرفت استان نیز راه گشا شود.

,

انتهای پیام/ج

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه