اخبار داغ

اعتراض عضو شورای شهر خلیل آباد به انتخاب معین های اقتصادی شهرستان

اعتراض عضو شورای شهر خلیل آباد به انتخاب معین های اقتصادی شهرستان
عضو شورای شهر خلیل آباد گفت: سه معین اقتصادی که معرفی شده اند اهل شهرستان خلیل آباد نیستند و ما به آن اعتراض داریم و اعتراض خود را به صورت مکتوب به استاندار ارائه دادیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، بیست و هشتمین نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان رضوی دوم تیرماه با حضور استاندار خراسان رضوی در شهرستان خلیل آباد برگزار شد و در این نشست 3 معین اقتصادی شهرستان خلیل آباد در طرح مثلت توسعه اقتصادی فرهنگی معرفی شدند که انتخاب معین های اقتصادی با اعتراض عضو شورای شهر همراه شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, یار خراسانی,

سید حسین بهشتیان، عضو شورای شهر خلیل آباد و نایب رئیس شورای استان در گفت و گو با خبرنگار یار خراسانی، اظهار داشت: برخی از افراد که به اسم خلیل آباد جو، ذرت و گندم گرفته اند هنوز آماری ارائه نداده اند و ما نیز منتظر ارائه گزارش آن هستیم در بین معین های اقتصادی قرار دارد.

, یار خراسانی,

وی همچنین ادامه داد: برخی از افرادی که در شهرستان کاشمر به عنوان معین اقتصادی معرفی شده اند در شهرستان خلیل آباد هم معرفی شده اند مگر می شود هم در کاشمر و هم در خلیل آباد معین اقتصادی بود.

,

عضو شورای شهر خلیل آباد با بیان اینکه سه معین اقتصادی که معرفی شده اند اهل شهرستان خلیل آباد نیستند و ما به آن اعتراض داریم و اعتراض خود را به صورت مکتوب به استاندار ارائه دادیم، تصریح کرد: فرماندار نیز این اعتراض را قبول کردند و قرار بر این شد که ما 5 نفر دیگر به عنوان معین اقتصادی در شهرستان خلیل آباد معرفی کنیم.

,

وی در پایان اذعان کرد: افراد بومی در خلیل آباد داریم که سرمایه گذاری خوبی در شهرستان داشته اند و همچنین می توانند مشاوره خوبی به سرمایه گذاران دیگر ارائه دهند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه