اخبار داغ

ادعای حمله به ایران عملیات روانی است

ادعای حمله به ایران عملیات روانی است
عضو هیئت رئیسه مجلس گفت: جمهوری اسلامی، باید به دادگاه‌های بین المللی، سازمان ملل و شورای امنیت در خصوص تجاوز آمریکا شکایت کرده و تجاوز آنها را از مراجع حقوقی بین المللی پیگیری کند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد امیرآبادی در گفتگو با مهر، در خصوص انهدام پهپاد آمریکایی گفت: شلیک به پهپادی با این مشخصات از سوی نیروی هوافضای سپاه و سقوط آن پیام‌های زیادی برای آمریکا داشت؛ جمهوری اسلامی ثابت کرد قدرت بازدارندگیاش به اندازه‌ای است که می‌تواند بسیاری از تجهیزات پیشرفته آمریکا را از بین ببرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
 
,
وی با بیان اینکه مقامات آمریکایی ادعا کرده بودند که قدرت موشکی ایران فتوشاپ است، افزود: منهدم کردن این موشک پاسخ محکمی برای یاوه گویی های سران آمریکا بود.همچنین به ملت ایران امید داده شد که نیروهای مسلح می‌توانند بدون وابستگی به غرب و شرق از مرزهای جمهوری اسلامی دفاع کنند.
,
 
,
عضو هیئت رئیسه مجلس افزود: اگر نیروهای مسلح ما اراده کنند هر پرنده‌ای را بخواهند می‌نشانند و هر پرنده‌ای را که بخواهند منهدم می‌کنند.
,
 
,
امیر آبادی با بیان اینکه آرکیو را نشاندند و این پهپاد را منهدم کردند، تاکید کرد: این امر نشان می‌دهد فرزندان این ملت هر اراده‌ای داشته باشند آن را محقق می‌کنند.
,
 
,
وی تهدیدات ترامپ در خصوص حمله به ایران را شعار و عملیات روانی خواند و گفت: آمریکا تلاش کرد مرزهای جمهوری اسلامی را ناامن جلوه داده و امیدی به مسئولان منطقه‌ای که پول‌های زیادی به آمریکا داده اند، بدهد.
,
 
,
عضو فراکسیون نمایندگان ولایی با بیان اینکه آمریکا قصد داشت محاسبات مسئولان ما را در داخل به هم بزند، گفت: کشورهای منطقه و سران وابسته باید فکری به حال خودشان کنند زیرا نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هیمنه پوشالی آمریکا را در هم شکست.
,
 
,
امیر آبادی گفت: جمهوری اسلامی، باید به دادگاه‌های بین المللی، سازمان ملل و شورای امنیت در خصوص این تجاوز شکایت کرده و این تجاوز را از مراجع حقوقی بین المللی پیگیری کند. همچنین کشورهایی که آسمان خود را در اختیار هواپیماهای آمریکایی قرار دادند باید در دعاوی بین المللی، سازمان ملل و شورای امنیت مورد شکایت جمهوری اسلامی قرار گیرند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه