اخبار داغ

در بازدید از روستای صعب العبور عروه صورت گرفت:

بررسی مشکلات صعب العبورترین روستای شهرستان لنده با حضور فرماندار/موسوی: بررسی و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع محرومیت روستای عروه+تصاویر

بررسی مشکلات صعب العبورترین روستای شهرستان لنده با حضور فرماندار/موسوی: بررسی و اتخاذ تدابیر لازم برای رفع محرومیت روستای عروه+تصاویر
اولین سفر فرماندار شهرستان لنده به روستای محروم و صعب العبور عروه با حضور در جمع مردم و احصاء مشکلات آنان همراه بوده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبرلنده، بررسی مشکلات روستاها یکی از مهمترین مواردی است که فرمانداران و بخشداران به تبع حضور استاندار در روستاها نیز به عنوان الگو و راهبردی اساسی قرار گرفته است، هرچند سیدخدادوست موسوی فرماندار شهرستان لنده از بدو حضورش در منصب فرمانداری نیز این رویه را در پیش گرفته بود که امروز و در ادامه بازدید های خود از مناطق مختلف شهرستان لنده نیز با حضور در روستای صعب العبور عروه ضمن بازدید میدانی و مشاهده وضعیت این روستا پای درد دل تعدادی از ساکنین مردم نشست.
فرماندار شهرستان لنده در با بیان اینکه مشکلات و موانع سد راه توسعه روستاها متاسفانه کمبود امکانات و خدمات رفاهی از جمله راه ارتباطی در روستاها است که متاسفانه روستای عروه نیز در ضمره همین روستاها است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خبرلنده,
, .,

وی تاکیدکرد: برای رفع مشکلات عمرانی، زیرساختی و بهداشتی روستای عروه باید مدیران با روحیه جهادی و بسیج امکانات خود پای کار بیایند تا مشکلات این روستا به کمترین سطح ممکن برسد.

,

موسوی اظهارکرد: روند ارزیابی جاده عروه باید به طور دقیق مورد ارزیابی و کارشناسی قرار گیرد تا بتوانیم در خصوص تامین اعتبار آن در سال جدید تلاش کنیم.

,

فرماندار شهرستان لنده به توسعه باغات و تقویت بخش دامداری و دامپروری در این روستا نیز اشاره کرد و گفت: جهاد کشاورزی باید با اجرای طرح های توسعه در زمینه های باغات، کشاورزی، دامداری و دامپروی از همه ظرفیت ها برای توسعه بخش های کشاورزی در روستای عروه با مشارکت مردم استفاده نمایند.

,

وی در ادامه از شبکه بهداشت و درمان لنده ،آب و فاضلاب روستایی ،راه و شهرسازی ،آموزش و پرورش،جهاد کشاورزی خواست تا نسبت به ارائه راهکار لازم و برآورد اعتبار به منظور استفاده از ظرفیت بنیاد علوی اقدام تا انشاله بتوان بخشی از مشکلات این روستا را مرتفع کرد.

,

موسوی با اشاره به راه ارتباطی این روستا و عدم تخصیص اعتبارات کافی برای تکمیل راه ارتباطی این روستا نیز از اداره راه و شهرسازی و راهداری خواست تا پیگیریهای خود را مضاعف کنند.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه