اخبار داغ

رئیس جدید دادگستری شهرستان انار معرفی شد

رئیس جدید دادگستری شهرستان انار معرفی شد
آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی شهرستان انار برگزار شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  راه آرمان؛ آئین تودیع و معارفه رئیس جدید حوزه قضائی انار ظهر امروز با حضور محمدباقر اسلامی، معاون منابع انسانی دادگستری استان کرمان و مبشری،معاون قضائی دادگستری استان و رئیس نظارت و ارزشیابی قضات استان کرمان ،امام جمعه، فرماندار و جمعی از مسئولان محلی در تالار شهر انار  برگزار شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

در این مراسم از خدمات و زحمات سیدمحمد حسینی،رئیس سابق دادگستری انار تقدیر بعمل آمد و در همین رابطه طی حکمی از سوی حضرت  آیت ا… رئیسی، رئیس قوه قضاییه، حسینی به سمت مستشار شعبه دادگاه تجدید نظر کرمان منصوب شده است و طی حکمی از سوی حضرت آیت ا… رئیسی، ریاست قوه قضاییه، جواد طالبیان رئیس دادگاه عمومی شهرستان رابر  به عنوان رئیس جدید دادگستری شهرستان انار منصوب شد.

,

جواد طالبیان از سال ۱۳۷۹وارد دستگاه قضائی شده است و از سال ۹۲تاکنون نیز در سمت رئیس دادگاه عمومی به شهروندان شریف شهرستان رابر خدمت نموده است.

,

طالبیان دارای تحصیلات  دانشگاهی در مقطع کارشناسی ارشد حقوق در گرایش  حقوق خصوصی  می باشد.

,

جواد طالبیان، رئیس جدید دادگستری شهرستان انار در این مراسم به تشریح برنامه های کاری خود پرداخت و افزود: حفظ کرامت مراجعان به سیستم قضائی، کاهش موجودی پرونده ها ،کاهش اطلاله دادرسی، رسیدگی سریع همراه با دقت و تلاش در جهت تقویت کارآمدی دستگاه قضائی از اولویت های کاری در دوران مدیریت جدید در دادگستری انار خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه