اخبار داغ

اجرای طرح "بسیج همگام با کشاورز" در 80 روستای نهاوند

اجرای طرح "بسیج همگام با کشاورز" در 80 روستای نهاوند
فرمانده سپاه نهاوند گفت: با حضور نیروهای بسیجی و متخصص و با همکاری جهاد کشاورزی شهرستان طرح "بسیج همگام با کشاورز" در 80 روستای نهاوند اجرا می شود
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از عصر همدان؛ سرهنگ حسن مرادی در بازدید از روند اجرای طرح "بسیج همگام با کشاورز" در یکی از روستاهای نهاوند گفت: هدف از اجرای این طرح انتقال دانش و علم دانش آموختگان رشته کشاورزی و کمک به کشاورزان زحمت کش شهرستان نهاوند است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی اظهار داشت: با توجه به اینکه شهرستان نهاوند یک منطقه با پتانسیل کشاورزی زیاد است استفاده از این ظرفیت و کمک به کشاورزان باعث افزایش میزان سوددهی کشاورزان و تولید محصول بیشتر می شود.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: این طرح به همت بسیج مهندسین و جهاد کشاورزی در راستای کمک به کشاورزان انجام میگیرد و نتایج خوبی هم داشته است.

,

 

,

, ,

وی بیان داشت: این طرح در راستای اجرای فرامین رهبر معظم انقلاب مبنی بر علمی کردن بخش کشاورزی و افزایش تولید در این بخش اجرا می شود.

,

مرادی گفت: با همکاری بسیجیان در این طرح هم به صورت تئوری و هم به صورت عملی در مزرعه آموخته های کارشناسان در اختیار کشاورزان قرار می گیرد.

,

وی بیان داشت: در این طرح توان علمی کشاورزان افزایش پیدا می کند و این آگاهی باعث ایجاد امنیت غذایی و تولید محصول بیشتر و با کیفیت ترمی شود.

,

فرمانده سپاه نهاوند افزود: با هماهنگی با اداره جهاد کشاورزی نهاوند 40 نیروی بسیجی در گروه های مختلف در این طرح مشارکت می کنند.

,

وی گفت: یک مرحله از اجرای این طرح با هدف مبارزه با آفات سن غلات و افزایش تولید بهینه گندم و جو دربیش از ۸۰ روستای سطح شهرستان نهاوند اجرا میشود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه