اخبار داغ

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی:

عملکرد قوه قضائیه قابل دفاع است/ آیت الله رئیس تصمیمات جالبی را اتخاذ کردند که حتی برای شخص من دور از انتظار بود

عملکرد قوه قضائیه قابل دفاع است/ آیت الله رئیس تصمیمات جالبی را اتخاذ کردند که حتی برای شخص من دور از انتظار بود
حمزه گفت: خوشبختانه از زمانی که آیت الله رئیسی در رأس قوه قضائیه قرار گرفته اند تصمیمات جالبی را به خوبی اتخاذ کرده اند و با وجود شناختی که از ایشان داشتم و می دانستم در مسیر درستی حرکت می کنند برای من دور از انتظار بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد حمزه نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با راه آرمان؛ ضمن عرض تبریک به مناسبت هفته قوه قضائیه و گرامیداشت یاد و خاطره شهید بهشتی و شهدای قوه قضائیه گفت: قوه قضائیه نقش بسیار مهم و برجسته ای را در سلامت کاری نیروهای عمل کننده کشور دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

وی ادامه داد: چنانچه نیروها سالم باشند و عملکرد درست و مناسبی داشته باشد به خوبی می توانند فسادهای بقیه قوا را جمع کنند.

,

حمزه با تأکید بر اینکه اگر این نظم و اراده در قوا وجود داشته باشد قطعا کشور ما راه ترقی، سلامت و سعادت را با سرعت بیشتری طی خواهد کرد، ابراز کرد: عملکرد قوه قضائیه قابل دفاع است و باید به آنان خدا قوت و خسته نباشید گفت.

,

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: این قوه تنها قوه قضائی است که بر مبنای شریعت اسلام عمل می کند و این مسئله خود به تنهایی قابل دفاع است و همین نظم و اراده که برای این منظور وجود دارد ما را موظف می کند که در همه حال حامی و پشتیبان این قوه باشیم.

,

این مقام مسئول تصریح کرد: قوه قضائیه برای اینکه بتواند هدف متعالی و مقدس خود را جامعه عمل بپوشاند؛ باید تلاش مضاعفی داشته باشند؛ به این معنی که تمامی اعمال، افعال، رفتار و احکام صادره این قوه باید مطابق با شریعت مقدس اسلام باشد.

,

 وی با بیان اینکه قوه قضائیه قدرت بالایی دارد و از اختیارات بسیار وسیع برخوردار است، اظهار کرد: با توجه به اینکه هر جایی که قدرت تمرکز پیدا کند؛ ممکن است افراد سودجویی در آنجا نفوذ پیدا کند و آن قوه و مرکز را از مسیر حقیقی خود خارج کنند.

,

حمزه با اشاره به مطلب فوق افزود: قوه قضائیه هم از این قاعده مستثنی نیست و ممکن است افراد فرصت طلبی در طی سال ها سعی کرده باشند به برخی از ارکان این قوه نفوذ کرده باشند و با عملکرد نا صحیح خدایی نکرده باعث خدشه دار شدن پرنسل شریف و زحمت کش این قوه که از اکثرا آنان قاضی هستند، بشود.

,

نماینده مردم کهنوج در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در این شرایط وظیفه قوه قضائیه بسیار سنگین می شود برای اینکه بتواند خود را از نیروهای نابابی که ممکن است وجود داشته باشند پالایش کند.

,

این مقام مسئول با اشاره به سوابق کاری و شناخت کافی آیت الله رئیسی از قوه قضائیه تصریح کرد: خوشبختانه از زمانی که ایشان در رأس قوه قضائیه قرار گرفته اند تصمیمات جالبی را به خوبی اتخاذ کرده اند و با وجود شناختی که از ایشان داشتم و می دانستم در مسیر درستی حرکت می کنند برای من دور از انتظار بود.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: آیت الله رئیسی توانستند قوه قضائیه را افرادی که می خواستند از جایگاه این قوه سوء استفاده کنند؛ پالایش کنند؛ ایشان همچنین در راستای شفاف سازی حساب های قوه قضائیه گام برداشتند.

,

انتهای پیام

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه