اخبار داغ

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم

ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: خداوند شهدا را در قرآن کریم به ما شناسانده است و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه‌تر از قبل در جامعه رواج دهیم چراکه همه ما مدیون شهدا هستیم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از  جهانبین نیوز؛ علی قنبری سامانی رئیس  بنیاد شهید و امور ایثارگران  درجلسه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت هدف از تشکیل این جلسات ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین آحاد جامعه است و ما باید به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, جهانبین نیوز,




 

,
,
, ,
,

وی افزود: انتظار ما از ادارات این است که همکاری لازم را برای حضور بموقع در جلسات و مصوبات مربوط به آن‌ها را در اولویت کاری خود قرار دهند و با اداره بنیاد شهید همکاری و مشارکت داشته باشند.

,



 

,
, ,
,

حجت‌الاسلام  مهرداد بهرامی  امام جمعه شهر اردل نیز در ادامه این جلسه تصریح کرد: خداوند شهدا را در قرآن کریم به ما شناسانده است و باید تلاش کنیم تا فرهنگ ایثار و شهادت را نهادینه‌تر از قبل در جامعه رواج دهیم چراکه همه ما مدیون شهدا هستیم.

وی ابراز داشت: مبنای اصلی نظام جمهوری اسلامی قیام حضرت سیدالشهدا بود و به خاطر حریت و انسانیت و زنده نگه داشتن اسلام  آن را نهادینه ساختیم؛ برای برپایی این نظام هزینه‌های بالایی پرداخته شده و امروز باید فرهنگ ایثار و شهادت را در جامعه نهادینه کنیم.

,
,
,




 

,
,
, ,
,

در این جلسه مقرر شد با هماهنگی بنیاد شهید شهرستان و با حضور اعضای شورای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت از خانواده‌های شهدا، ایثارگران و جانباران بازدید و نسبت به رفع مشکلات آنان اقدام شود.

انتهای پیام/

,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه