اخبار داغ

روز از نو؛ روزی از نو

خوانندگان زیرزمینی همچنان در ویترین فرهنگ و ارشاد استان/آیا دست های پشت پرده ای برای بزرگنمایی زیرزمینی ها وجود دارد؟

خوانندگان زیرزمینی همچنان در ویترین فرهنگ و ارشاد استان/آیا دست های پشت پرده ای برای بزرگنمایی زیرزمینی ها وجود دارد؟
به نظر می رسد مسئولان فرهنگ و ارشاد استان از این قضیه بدون اطلاع هستند که برای برنامه امشب خودبرای این فرد مجوز صادر می کنند یا اینکه دست هایی پشت پرده وجود دارد که در برنامه های خود از این خواننده زیرزمینی استفاده می کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح زاگرس اجرای برنامه های شاد برای هر جامعه ای یکی از نیازهای ضروری و لازم برای ان جامعه خواهد بود اما این برنامه ها باید طبق ضوابط و با حضور افراد موجه و کسانی باشد که مجوزهای لازم برای فعالیت را دارند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ,

 

,

یکی از انتقاداتی که نسبت به برخی برنامه های اجراشده در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد و مدتی است که بیشتر از قبل شده است استفاده از خوانندگانی است که بیشتر آن ها را به عنوان خوانندگان مراسمات عروسی می شناسیم اما در برنامه ای که از طرف فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز برگزاری ان صادر شده است این افراد بدون مجوز اقدام به اجرای برنامه می کنند.

,

 

,

امشب نیز برنامه ای به همت معاونت فرهنگی امور امور جوانان اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در یاسوج برگزار می شود که در ان یکی از خوانندگان زیرزمینی استان که بیشتر در مراسمات عروسی دیده می شود  برای اجرای کار دعوت شده است.

,

 

,

به نظر می رسد مسئولان فرهنگ و ارشاد استان از این قضیه بدون اطلاع هستند که برای این فرد مجوز صادر می کنند یا اینکه دست هایی پشت پرده وجود دارد که در برنامه های خود از این خواننده زیرزمینی استفاده می کنند.

,

 

,

این در حالی است که پیش از این چند بار هم نسبت به دعوت از این فرد برای حضور در برنامه های مختلف دعوت شده بود اما پس از اطلاع یافتن مسئولان برگزاری برنامه از عدم داشتن مجوز فعالیت این خواننده، وی را از برنامه خود کنار گذاشته بودند.

,

 

,

حال باید ببینیم مسئولان فرهنگ و ارشاد استان چه واکنشی نسبت به این مساله خواهند داشت؟

,

 

,

بر همین اساس پیش از این و در ماه های اخیر تعدادی از خوانندگان مطرح کهگیلویه و بویراحمدی نسبت به استفاده از خوانندگان زیرزمینی در برنامه های مختلف اعتراض داشتند و اعلام کردند بهتر است از خوانندگانی استفاده شود که مجوز کار دارند و در واقع به موسیقی سنتی و اصیل کهگیلویه و بویراحمدی پایبند بوده اند.

,

 

,

این افراد همچنین نسبت به این موضوع گلایه مند بودند که چرا این همه خواننده اصیل و مجوزدار در سطح استان وجود دارد اما در این برنامه ها از خوانندگان زیرزمینی استفاده شده است.

,

 

,

این اتفاق در حالی رخ داده است که در چند سال گذشته رشد قارچ گونه خواننده های زیرزمینی در استان بسیار زیاد شده است و استفاده از آن ها در برنامه ای این چنینی باعث رونق کار ان ها خواهد شد و مشخص نیست این کار با چه هدفی صورت گرفته است، آیا دست هایی پشت پرده این اتفاقات وجود دارد که سعی در بزرگ کردن این خوانندگان دارد؟

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه