اخبار داغ

رییس حفاظت محیط زیست تربت حیدریه خبر داد

کشف گوشت میش وحشی در تربت حیدریه

کشف گوشت میش وحشی در تربت حیدریه
رییس حفاظت محیط زیست تربت حیدریه از کشف مقداری گوشت واجزای میش وحشی در تربت حیدریه خبر داد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ داوود نور محمدی در گفت و گو با خبرنگار تابان تربت؛ اظهار داشت: طبق گزارشات موثق از منابع آگاه و پس از هماهنگی با دستگاه قضایی و اخذ مجوز نیابت مامورین یگان حفاظت محیط زیست به همراه پرسنل نیروی انتظامی در بازرسی از منزل فردی در روستای اسفیز بخش کدکن تربت حیدریه مقادیری گوشت و اجزای میش وحشی کشف و ضبط کردند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تابان تربت,

وی خاطر نشان کرد: در این خصوص و به استناد بند ج ماده ۱۰ قانون شکار و صید و بند الف ماده ۱۱ همان قانون برای متهم پرونده تشکیل و وی تحویل مراجع قضایی شد.

,

نورمحمدی افزود: از ابتدای امسال تاکنون هفت پرونده در حوزه شکار و صید تشکیل و به مراجع قضایی ارسال شده که از متخلفین تعداد سه بهله دلیجه،یک بهله عقاب،30 قطعه کبک کشف وضبط شده است.

,

رییس حفاظت محیط زیست تربت حیدریه گفت: با توجه به آیین نامه ماده ۷۹ قانون مجازات اسلامی، رویکرد این اداره به سمت مجازات جایگزین بوده و از ابتدای سال تا کنون دو مورد از پرونده های ذکر شده مجازات جایگزین حبس از طریق تعمیر وسایل نقلیه متعلق به سازمان حفاظت محیط زیست صادر و بقیه پرونده ها در مراجع قضایی در حال پیگیری است.

,

شهرستان تربت حیدریه مساحتی به میزان ۳۶۲۰۰۰ هکتار عرصه دارد که از این میزان ۲۵۵۰۰۰ هکتار آن عرصه های طبیعی است و از این مقدار ۱۷۰۰۰ هکتار آن مناطق شکار ممنوع شامل: ۱۱۰۰۰ هزار منطقه شکار ممنوع ژرف ، ۵۰۰۰ هکتار منطقه بزمای و ۱۰۰۰ هکتار آن نیز منطقه سید مرتضی را در بر می گیرد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه