اخبار داغ

کوچک زاده:

اقدامات آیت‌الله رئیسی نور امید را در دل مردم زنده کرد

اقدامات آیت‌الله رئیسی نور امید را در دل مردم زنده کرد
کارشناس مسائل سیاسی گفت: حضور شخصیتی مانند آقای رئیسی در رأس قوه قضاییه امیدی در دل ها روشن کرد و امیدواریم که با توفیق اللهی ایشان بتوانند وعده هایی را که به حق دادند عملیاتی شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مهدی کوچک زاده در گفتگو با خبرنگار قم فردا اظهار داشت: اقداماتی که آیت الله رئیسی انجام می دهد به گفته خودشان باز سازی سرمایه اجتماعی و بازگشت اعتماد به قوه قضاییه است که از مصادیق آن شفاف سازی حساب هایی است که تحت اختیار رئیس قوه قضاییه است می باشد.

وی گفت: آقای رئیسی علی رغم اینکه اجباری قانونی ندارند اعلام کردند که گزارش سالیانه در خصوص ورودی و خروجی حساب های قوه قضاییه ارائه خواهند داد این یک حرکت ارزشمندی است که اگر عملیاتی شود موجب جلب اعتماد مردم که مهم‌ترین سرمایه قوه قضاییه و نظام است می شود.

نماینده سابق مجلس تصریح کرد: آقای رئیسی یک حرکت ارزشمند دیگری انجام دادند و اعلام کردند اموال و دارائی های خودشان را اعلام خواهند کرد در حالی که قانون الزامی برای ایشان برای اعلام اموال خود در نظر نگرفته است اما وعده دادند به صورت داوطلبانه اموال خود را اعلام خواهند کرد.

وعده های رئیسی عملی شود باعث تقویت نظام می شود

وی گفت: رئیس قوه قضاییه بی‌رودربایستی ویراسته کردن قوه قضاییه را در نظر دارند که خدایی نکرده معدود قضاتی ممکن است آبروی کل مجموعه را ببرند، اهتمامی که ایشان در پالایش خود مجموعه قوه قضاییه دارند امور مثبتی است که امید را در دل مردم زنده کرده است و امیدواریم با توفیق اللهی این وعده ها عملی شود تا هم موجب تقویت قوه قضاییه و هم موجب تقویت نظام جمهوری اسلامی شود.

کارشناس مسائل سیاسی خاطرنشان کرد: واقعیت این است که نگاه و ارزیابی مردم نسبت به قوه قضاییه در خصوص گذشته آن است. البته درست است تغییر و تحولاتی در یکی دو سال اخیر صورت گرفته است اما طبق فرمایش رهبر معظم انقلاب کارنامه انقلاب در خصوص عدالت خیلی بهتر از این‌ها می توانست باشد.

کوچک زاده بیان داشت: متولی عمده عدالت، دستگاه قضایی است با توجه به این مسائل اگر یک نظرسنجی و ارزیابی صورت بگیرد خروجی خوبی حاصل نمی شود اما تغییر در مدیریت قوه قضاییه و حضور شخصیتی مانند آقای رئیسی باعث امیدواری مردم شد.

وی گفت: آقای رئیسی از چهل سال پیش در همین رده ها و در همین دستگاه شروع به کار کرده است و بنده به طور خاص در دورانی که ایشان ریاست سازمان بازرسی کل کشور را داشتند نماینده مجلس بودم من فرد بسیار سخت گیری بودم اما انصافاً از گزارش هایی که آن زمان از بازرسی کل کشور به عنوان زیرمجموعه ایشان ارائه می شد لذت می بردم.

نماینده سابق مجلس افزود: گزارش هایی که ایشان ارائه می دادند بی‌رودربایستی و کاملاً منصفانه و درعین‌حال قاطعانه بود که مسائل را جستجو می کردند و گزارش ارائه می دادند.

وی تأکید کرد: با توجه به حضور چنین شخصیتی در رأس قوه قضاییه امیدی در دل ها روشن شد و امیدواریم که با توفیق اللهی ایشان بتوانند وعده هایی را که به حق دادند و مردم هم از قوه قضاییه انتظار دارند عملیاتی شود تا نتیجه مطلوب حاصل شود.


انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, قم فردا, قم فردا,
,
,
,
,
,
, وعده های رئیسی عملی شود باعث تقویت نظام می شود,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه