اخبار داغ

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس مطرح کرد؛

تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و عرضه با قیمت ۱۳ هزار تومان

تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و عرضه با قیمت ۱۳ هزار تومان
نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس گفت: دولت ارز ۴۲۰۰تومانی را به واردات کالاهای اساسی اختصاص داده است اما آنچه که به مردم عرضه می شود کالاهایی با قیمت ارز ۱۳ هزار تومان است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ شهباز حسن پورعضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس ضمن تشریح وضعیت اقتصادی کشور در گفتگو با خبرنگار راه آرمان عنوان کرد: در حال حاضر کشور ما در میانه میدان جنگ سخت اقتصادی قرار دارد و ما از شرایط سخت دولت در اداره کشور اطلاع داریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, راه آرمان,

حسن پور اظهار داشت: در شرایط کنونی دشمن درآمدهای کشور را هدف قرار داده است و با تحریم به ویژه در حوزه صادرات نفت تلاش می کند تا پایه های نظام جمهوری اسلامی ایران را متزلزل کند.

,

وی افزود:این شرایط باعث شده تا فشار اقتصادی زیادی بر مردم وارد شود و از سوی دیگر بیکاری، درآمد اندک و گرانی کالاها بیش از گذشته اهرم فشاری بر مردم شده است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس تاکید کرد: اما انتظار ما از دولت مردان اولویت بندی نیاز اصلی کشور است .

,

حسن پور بیان داشت: تولید، صنعت و اقتصاد به ویژه توجه به نیازهای معیشتی مردم ، اشتغال جوانان ، برنامه ریزی برای توزیع عادلانه و نظارت دقیق بر منابع کشور از اولویت های اساسی کشور محسوب می شوند.

,

تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و عرضه با قیمت ارز ۱۳ هزار تومانی

, تخصیص ارز ۴۲۰۰ تومانی به کالاهای اساسی و ,

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس  ادامه داد:سوال ما از دولت این است که چرا ارز با قیمت پایین می دهید اما مردم باید کالای گران خریداری کنند؟ چرا ارز ۴۲۰۰ تومانی برای کالاهای اساسی است اما مردم همان کالا ها را با ارز ۱۳ هزار تومانی خریداری می کنند؟

,

وی اذعان کرد: در برنامه ششم پیشنهادی دولت که چند سال است تصویب شده بخش معدن به عنوان پیشران اقتصادی معرفی شده است اما اکنون شاهد بی توجهی به این شاهرگ حیاتی اقتصاد کشور هستیم.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس  یادآور شد: رهبر معظم انقلاب بارها تاکید کردند که معادن می توانند جایگزین نفت شوند اما شما چه کردید و چه پاسخی برای مردم دارید؟

,

حسن پور در گفتگو با خبرنگار راه آرمان گفت: از مسئولان می خواهیم با تدابیر شایسته معضلات و مشکلات معیشتی مردم را در دستور کار خود قرار دهند و در این مسیر از شعار دادن و امید واهی دادن به ملت پرهیز کنند چراکه کوتاهی برخی از دست‌اندرکاران و مسئولان در حق مردم، اعتماد جامعه را از اصل نظام کاهش می‌دهد.

, راه آرمان,

 عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با اشاره به اینکه فقر و عدم اشتغال جوانان منجر به افزایش معضلات اجتماعی در جامعه می‌شود، ادامه داد: ما امروز دچار مشکلات اقتصادی هستیم که آمریکایی‌ها با اعمال تحریم‌های ظالمانه برای کشورمان ایجاد کرده‌اند.

,

وی خاطر نشان کرد: در شرایط کنونی متمرکز کردن همه توان برای رفع مشکلات توقع مردم از مسئولین است.

,

نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس در خاتمه  ابراز داشت: ما می دانیم نیروهای مدافع نظام ، سربازان گمنام سپاه قدرتمند، بسیج همیشه در صحنه و ارتش مقدس در بیداری کامل هستند و در تلاش اند تا کوچک ترین گزندی به این سرزمین و مردم عزیز آن وارد نشود و مردم همیشه در صحنه ایران قدردان زحمات آن ها هستند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه