اخبار داغ

طی سه ماه نخست سال جاری؛

مراکز نیکوکاری بیش از 4 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند

مراکز نیکوکاری بیش از 4 میلیارد تومان به نیازمندان کمک کردند
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان هرمزگان گفت: خیران و نیکوکاران هرمزگانی در سه‌ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و 425 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان کمک کردند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از هرمز؛ مهرداد تاجیک، معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان بابیان اینکه با راه‌اندازی مراکز نیکوکاری در سطح استان شاهد رفع مشکلات خانوار بی‌بضاعت از طریق خیران همان محل و منطقه هستیم، اظهار داشت: خیران و نیکوکاران هرمزگانی در سه‌ماهه سال جاری بیش از چهار میلیارد و 425 میلیون تومان از طریق مراکز نیکوکاری به نیازمندان و محرومان کمک کردند که نسبت به مدت مشابه سال قبل سه درصد رشد داشته است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, هرمز,

تاجیک تصریح کرد: از این میزان کمک‌ها مردمی به مراکز نیکوکاری یک میلیارد و 320 میلیون تومان نقدی و سه میلیارد و 105 میلیون تومان غیر نقدی بوده است.

,

وی یادآور شد: 64 مرکز نیکوکاری محله در استان هرمزگان برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به نیازمندان ایجادشده است که این مراکز نیکوکاری برای رفع مشکلات نیازمندان در بخش‌های ‌معیشت، تأمین جهیزیه، مسکن و هزینه درمان خانوارهای تحت حمایت کمیته امداد فعالیت می‌کنند.

,

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد هرمزگان هدف این نهاد از ایجاد مراکز نیکوکاری را توسعه انفاق و نیکوکاری در جامعه باهدف رفع فقر و محرومیت با محوریت مردمی شدن حمایت‌های اجتماعی، شناسایی نیازمندان واقعی و ارائه خدمات هدفمند به نیازمندان از عمدترین وظایف و رسالت مراکز نیکوکاری دانست و گفت: با ترویج انفاق، احسان و نوع‌دوستی از بروز بسیاری از آسیب‌های اجتماعی جلوگیری شده و سرمایه‌های اجتماعی در جامعه افرایش می‌یابد.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه