اخبار داغ

مدیر حوزه علمیه قوچان:

پنجمین یادواره شهدای روحانی در قوچان برگزار می‌شود

پنجمین یادواره شهدای روحانی در قوچان برگزار می‌شود
مدیر حوزه علمیه قوچان گفت: پنجمین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره 23 شهید روحانی و طلبه قوچانی در امامزاده سلطان ابراهیم(ع) برگزار می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام کاظم حریف، مدیر حوزه علمیه قوچان در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح این خبر گفت: پنجمین یادواره گرامیداشت یاد و خاطره 23 شهید قوچانی روحانی و طلبه دوران دفاع مقدس و مدافع حرم در شب شهادت امام صادق (ع) در امامزاده سلطان ابرهیم (ع) برگزار می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

وی با اشاره به اهداف برگزاری این یادواره ادامه داد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) گرامیداشت و زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست و یکی از مصادیق بارز آن برگزاری چنین یادواره هایی است.

,

وی افزود: ممکن است برخی از شهروندان تصور کنند که حضور طلاب و روحانیون در دوران دفاع مقدس صرفا تبلیغی بوده باشد اما این در حالیست که قشر طلاب و روحانیون همیشه در خط مقدم دفاع از انقلاب، ارزش ها و مرزهای کشورمان بوده اند و نمونه بارز آن شهرستان قوچان است که در طی دوران دفاع مقدس 23 شهید طلبه و روحانی تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران کرده است.

,

حجت الاسلام حریف تصریح کرد: روحانیون و طلاب همچون دوران دفاع مقدس در صورت تهدید انقلاب و کشور از سوی هر عاملی در خط مقدم حضور خواهند داشت و خون خود را با افتخار تقدیم این مرز و بوم خواهند کرد.

,

  مدیر حوزه علمیه قوچان با بیان اینکه طلاب و روحانیون خود را شاگردان مکتب امام صادق(ع) می دانند، گفت: این یادواره روز شنبه هشتم تیرماه و در شب شهادت رئیس مکتب تشیع در حرم امامزاده سلطان ابراهیم(ع) برگزار خواهد شد.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: همزمان با برگزاری این یادواره، مراسم گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم حاج شیخ محمد نجفی شهرکهنه و خدمات 40 ساله تبلیغی وی برگزار خواهد شد.

,

انتهای پیام/

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه