اخبار داغ

مدیر آموزش و پرورش استثنایی البرز:

پیش‎بینی سنجش بیش از 43 هزار کلاس اولی در البرز/ 22 پایگاه اولیه و 1 پایگاه تخصصی در استان فعالیت دارند

پیش‎بینی سنجش بیش از 43 هزار کلاس اولی در البرز/ 22 پایگاه اولیه و 1 پایگاه تخصصی در استان فعالیت دارند
عباس کشاورز گفت: پیش بینی ما بر این است که بیش از 43 هزار کلاس اولی برای ورود به دبستان مورد سنجش قرار گیرند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ مدیر آموزش و پرورش استثنایی البرز درباره جزئیات طرح سنجش کلاس اولی ها در استان، به خبرنگار تیتریک، گفت: طرح سنجش از 29 خرداد آغاز شده است و تا پایان شهریور ماه ادامه دارد. 

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, تیتریک,
عباس کشاورز با اشاره به ارائه خدمات سنجش در 22 پایگاه اولیه و یک پایگاه تخصصی، افزود: پیش بینی ما بر این است که بیش از 43 هزار کلاس اولی برای ورود به دبستان مورد سنجش قرار گیرند. 
,
 
,
وی مدارک لازم برای سنجش را کپی شناسنامه والدین و دانش آموز، کارت واکسیناسیون و یک قطعه عکس 3 در 4 دانش آموز اعلام کرد و اظهار داشت: دانش آموز و اولیا باید به نزدیک ترین مدرسه محل سکونت خود مراجعه کرده و توسط مدیر آموزشگاه در سامانه سنجش ثبت نام شوند. 
,
 
,
کشاورز با اشاره به اینکه پس از نوبت گیری، ساعت، تاریخ و روزی که دانش آموز باید به پایگاه سنجش مراجعه کنند در قالب یک برگه به خانواده ها ارائه خواهد شد. 
,
 
,
وی گفت: اگر همکاران ما در پایگاه‎های اولیه در زمینه بینایی، شنوایی و هوش دانش آموز را نیازمند سنجش تخصصی بدانند آنها را به پایگاه تخصصی ارجاع خواهند داد تا در نهایت وضعیت کلاس اولی ها برای ورود به مدارس عادی یا استثنایی مشخص شود. 
,
 
,
مدیر آموزش و پرورش استثنایی البرز در خاتمه هزینه سنجش نوآموزان را 30 هزار تومان اعلام کرد و خاطر نشان داشت: در استان البرز 18 مدرس استثنایی فعالیت دارند و آمار دانش آموزان ما در مدارس استثنایی و عادی قریب به 3 هزار و 800 نفر است.
,

انتهای پیام/ 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه