اخبار داغ

عضو کمیسیون قضائی مجلس:

شاهد ریل‌گذاری جدید در قوه قضائیه برای برخورد با مفاسد هستیم/ برنامه‌ریز‌های آیت‌الله رئیسی حاشیه امن ویژه‌خواران را از بین می‌برد

شاهد ریل‌گذاری جدید در قوه قضائیه برای برخورد با مفاسد هستیم/ برنامه‌ریز‌های آیت‌الله رئیسی حاشیه امن ویژه‌خواران را از بین می‌برد
عضو کمیسیون قضائی مجلس گفت: با برنامه‌هایی که آیت‌الله رئیسی دارند و دادگاه‌های ویژه‌ای که درباره مفاسد اقتصادی تشکیل خواهد شد، در آینده شاهد تحول جدی در برخورد با ویژه خواران در سطح کشور خواهیم بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بهمن طاهرخانی در گفت‌وگو با  شاخص، با اشاره به اقدامات اخیر قوه قضائیه در برخورد با تخلفات، اظهار کرد: طی فرمایشاتی که ریاست قوه قضائیه داشت، شاهد هستیم ریل گذاری جدید برای برخورد جدی با مفاسد اقتصادی و سوء استفاده‌های مالی که چه در پوشش مباحث مربوط به نظام انجام می‌شود و چه کسانی که با اهداف خاص خود این سوء استفاده‌ها را می‌کنند، انجام می‌شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, شاخص،,

وی افزود: به هرحال آنچه که مملوس است نیز اراده‌ای ایجاد شده که در آینده با برنامه‌ریزی‌هایی که صورت خواهد گرفت با مباحث مربوط به فساد مالی و اقتصادی در کشور برخورد جدی صورت گیرد که درواقع متولی این امر هم دستگاه قضائی است.

,

عضو کمیسیون قضائی مجلس با بیان اینکه باید قانون گذاری مناسبی در رابطه با برخورد با مفاسد صورت گیرد، گفت: اکنون مجلس شورای اسلامی هم اراده کرده و قانونی مربوط به اعاده اموال نامشروع مدیران و مسئولان در مجلس طرح کرده که تحت اصل ۴۲ قانون اساسی به آن‌ها رسیدگی کنند و اگر سوء‌استفاده‌ای شده، این اموال به بیت‌المال و مردم بازگردد.

,

قانون شفافیت مالی در حال تصویب در مجلس است

, قانون شفافیت مالی در حال تصویب در مجلس است,

نماینده مردم تاکستان در مجلس خاطرنشان کرد: قانون شفافیت مالی در حال تصویب در مجلس است؛ باتوجه به اراده‌ای که بین مجلس و دستگاه قضائی برای برخورد جدی با سوء‌استفاده‌های مالی در سطح کشور ایجاد شده که امیدواریم اثرات مثبت آن را در جامعه و به ویژه در بین مردم ببینیم چراکه جلب رضایت و اعتماد مردم نیازمند اقدامات میدانی و جدی است.

,

طاهرخانی ادامه داد: با پیشنهادها و برنامه‌هایی که آیت‌الله رئیسی دارند و دادگاه‌های ویژه‌ای که درباره مفاسد اقتصادی تشکیل خواهد شد، در آینده شاهد تحول جدی در برخورد با مباحث مربوط به رانت، ویژه خواری و سوء استفاده‌های مالی در سطح کشور خواهیم بود.

,

عضو کمیسیون قضائی مجلس تصریح کرد: دیدارهای مردمی یکی از راه‌های جلب اعتماد عمومی است و این حرکت یک اتفاق خوب در قوه قضائیه است که مسئولین رده بالای کشور مستقیم و رو در رو مشکلات مردم را از زبان خودشان بشنوند.

,

وی یادآور شد: همچنین اگر واقعا بین مجریان قانون در قوه قضائیه و ارگان‌ها و سیستم‌های خدمتگذار به مردم، تخطی اتفاق می‌افتد باید در مرحله عمل برخورد جدی با خاطیان صورت گیرد و مردم این را به عینه ببینند چراکه این برخوردها مکمل دیدارهای مردمی و اعتمادسازی در جامعه خواهد بود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه