اخبار داغ

نماینده مردم سقز و بانه مطرح کرد؛

مواضع جدید رئیس قوه قضائیه قاطعانه است/ برپایی دادگاه های مفاسد اقتصادی یک ضرورت جدی است

مواضع جدید رئیس قوه قضائیه قاطعانه است/ برپایی دادگاه های مفاسد اقتصادی یک ضرورت جدی است
نماینده مردم سقز و بانه با بیان اینکه باید با جدیت با مفاسد اقتصادی برخورد کرد گفت: برخورد با مفاسد اقتصادی موجب دلگرمی مردم بیش از پیش می شود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محسن بیگلری نماینده مردم سقز و بانه در گفتگو با کُردتودی، با حمایت از مواضع قاطعانه رئیس قوه قضائیه در مقابله با مفاسد اقتصادی اظهار داشت: امروز مردم در ایران اسلامی از تبعیض و سو استفاده برخی افراد در جایگاه های اقتصادی ناراضی هستند و جدیت در مقابله با مفاسد اقتصادی رضایت مردم را به همراه دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, کُردتودی،,



وی با بیان اینکه نباید اجازه داد برخی با استفاده از رانت‌خواری چهره نظام مقدس جمهوری اسلامی را مخدوش کنند افزود: برخی ها هستند که در آغاز مدیریت دارایی چندانی در زندگی ندارند اما در طول مدت زمان کوتاهی به ثروت های بسیاری می رسند و این نشان می دهد که از رانت خواری و دیگر مفاسد اقتصادی بهره برده اند.

,
,
,



بیگلری با تاکید بر اینکه عده ای حق ندارند به نام ژن خوب حقوق مردم را ضایع نمایند خاطر نشان کرد: ما از مواضع قاطعانه رئیس قوه قضائیه حمایت می کنیم و باید همه مردم از عدالت اجتماعی و حقوق برابر برخوردار باشند.

,
,
,



وی در ادامه با اشاره بر لزوم ارائه لیست اموال مسئولین گفت: باید در همه مسائل شفافیت در کشور وجود داشته باشد.

,
,
,



بیگلری ادامه داد: بررسی لیست اموال مسئولین مانع از سواستفاده در سطح کشور خواهد بود و کسی نمی تواند از ثروت ملی بهره برداری کند.

,
,
,



وی با تاکید بر اینکه باید زمینه های لازم برای نظارت های قوه قضائیه ایجاد شود افزود: برپایی جدی دادگاه های مفاسد اقتصادی امروز یک ضرورت جدی است و مردم را نسبت به مسئولین دلگرم تر خواهد نمود.

,
,
,



بیگلری در پایان نیز از برگزاری دیدارهای مردمی و نظارت و سرکشی از نهادهای تحت امر ابراز خشنودی و رضایت نمود.

,
,
,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه