اخبار داغ

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی:

حضور رئیسی در جمع مردم، نشانگر تطبیق تصمیم‌گیری‌ها با واقعیت است/ 90 درصد نمایندگان موافق طرح شفاف‌سازی اموال خود هستند

حضور رئیسی در جمع مردم، نشانگر تطبیق تصمیم‌گیری‌ها با واقعیت است/ 90 درصد نمایندگان موافق طرح شفاف‌سازی اموال خود هستند
نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه موافقت قوه قضاییه با طرح شفاف سازی باعث ایجاد جایگاه ویژه این قوه در بین مردم شده است، گفت: 90 درصد نمایندگان مجلس موافق طرح شفاف سازی اموال خود هستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مرآت، در خصوص عملکرد قوه قضاییه در ماه های اخیر، گفت: وضعیت و موقعیت کنونی حال حاضر قوه قضاییه باعث ایجاد روح امید، آسایش و عدالت بر مردم جامعه و قضات پاک و متدین شده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, مرآت,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه حجت الاسلام رئیسی در طی مدت کوتاهی که مسئولیت را برعهده گرفته است عملکرد خوب و تاثیرگذاری داشته اند، افزود: موافقت با مواضع شفاف سازی و صحبت های فنی و تخصصی رئیس قوه قضاییه سبب شده است که این قوه در بین مردم در جایگاه ویژه ای قرار گیرد.

,

حسن بیگی با اشاره به اینکه قوه قضاییه امروزه در دنیا و بر جوامع مختلف به عنوان یک جایگاه عدالت مطرح است، عنوان کرد: انتظار ما بر این است که قوه قضاییه در جهت تامین منافع ملی و آسایش و آرامش ملت تلاش کند.

,

وی با اشاره به حضور زنان متخلف در دادگاه با چادر و پوشش اسلامی، اظهار کرد: عناصری که کلاهبردار هستند و مردم را فریب می دهند باید با همان لباس خیانت، وارد دادگاه شوند.

,

حسن بیگی با توجه به اینکه امروزه ملت از عملکرد قوه قضاییه راضی هستند چرا که با قاطعیت به پیگیری تمامی مسائل می پردازد، عنوان کرد: حضور رئیس قوه قضاییه در جمع مردم و مسئولین بیانگر آن است که تصمیم گیری ها وی  با واقعیت تطبیق داده می شود.

,

وی در ادامه افزود: امروزه بزرگ ترین معضل کشور مفاسد اقتصادی می باشد که به اقتصادجامعه اختلال وارد کرده است، عنوان کرد: مفسدان اقتصادی زمینه را برای سودجویان آماده می کنند که برخی مسئولین و مردم هم در زمره این افراد قرار دارند که قوه قضاییه با قاطعیت با آن ها برخورد می کند.

,

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رئیس قوه قضاییه تمامی امول خود را شناسنامه و به مقام معظم رهبری تقدیم کرده است، عنوان کرد: قوه قضاییه باید برای شفاف سازی امول مسئولین با قدرت بیاستد و مماشاتی انجام ندهد، تا همه ی مردم کشور از تمام دارایی نماینده ها و مسئولین آگاهی داشته باشند.

,

حسن بیگی در ادامه مطرح کرد: 90 درصد نمایندگان مجلس شورای اسلامی برطرح شفاف سازی اموال محکم ایستاده و موافق آن هستند، مطرح کرد: برخی نمایندگان به علت آنکه خود دچار آسیب می شوند مخالف این طرح می باشند.

,

وی با بیان اینکه قدرت و جایگاه قوه قضاییه در جایگاهی است که می تواند با صراحت به شفاف سازی اموال مسئولین بپردازد، گفت: قوه قضاییه با داشتن چنین قانونی باید شفاف و محکم وارد میدان شود و قاطعانه با مسئولینی که با طرح شفاف سازی مخالف هستند برخورد کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه