اخبار داغ

گلایه مردم خراسان‌جنوبی از بانک‌هایی که در مسیر خانه‌دارشدن محرومان سنگ‌اندزای می‌کنند/ معاون استاندار: این آخرین اخطار است

گلایه مردم خراسان‌جنوبی از بانک‌هایی که در مسیر خانه‌دارشدن محرومان سنگ‌اندزای می‌کنند/ معاون استاندار: این آخرین اخطار است
در پی نارضایتی مردم و انتقادات صریح معاون استاندار از دو بانک در خصوص ایجاد مشکل در اجرای تفاهم‌نامه ساخت مسکن محرومان، این موضوع به یکی از بحث‌های داغ فضای مجازی تبدیل شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خاورستان، مدتی قرار است 10 هزار واحد مسکونی برای محرومان در خراسان جنوبی ساخته شود از این رو کمیته راهبردی مسکن محرومان در خراسان جنوبی شکل گرفته تا مشکلاتی که سر راه ساخت این تعداد واحد مسکونی وجود دارد مرتفع شود و بتوان این تعداد واحدهای مسکونی در اختیار محرومان این استان قرار گیرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, خاورستان, خاورستان, خاورستان,
 
,
سید کمال‌الدین میرجعفریان معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی در سومین جلسه کمیته راهبری مسکن محرومان خراسان جنوبی که یک‌شنبه دوم تیرماه برگزار شد، گفت: اجازه نمی‌دهیم دستگاهی سلیقه‌ای و برحسب تصمیمات شخصی برخورد کند.
,
 
,
وی ضمن گلایه از برخی بانک‌ها در شهرستان‌ها که مردم را منتظر گذاشته و سنگ‌اندازی می‌کنند، افزود: بانک‌های ملی، سپه، صادرات و مسکن همراهی خوبی داشتند اما دو بانک «تجارت» و «ملت» بنا به گفته مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب در استان به‌خوبی همراهی نداشته و مردم منتظر می‌مانند.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی خاطرنشان‌کرد: اگر قانون در جایی بیان شده تضمین گرفته شود ما اصرار به خلاف قانون نمی‌کنیم اما در آن‌جا هم باید رعایت حال محرومان شود و باید کمک شود اما زمانی که دولت تضمین بازپرداخت وام را کرده نباید با برخوردهای سلیقه‌ای مدیر یک شعبه در شهرستان متقاضیان را درگیر ضامن کنیم.
,
 
,
میرجعفریان افزود: تنها با گفتن مشکلات دردی دوا نمی‌شود بلکه باید ساخت بناها را در دستور کار قرار دهیم و عملیاتی وارد شویم.
,
 
,
وی یادآورشد: اجازه نمی‌دهیم دستگاهی سلیقه‌ای و برحسب تصمیمات شخصی برخورد کند و این آخرین تذکر ما به بانک‌ها است، باید شفاف صحبت کنند و تکلیف مشخص شود.
,
 
,
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان‌جنوبی گفت: در جلسه بعدی گزارش بانک‌ها باید حاکی از راه‌افتادن روال کار مردم باشد و آخرین باری است که بانک‌ها ایراداتی دارند در غیر این صورت به استاندار گزارش می‌دهیم و اگر به جایی رسیدیم که حقوق مردم تضییع شود شوخی نداریم و به‌صورت جدی برخورد می‌شود.
,
 
,
این انتقادات صریح معاون استاندار خراسان جنوبی که دغدغه این روزهای مردم به خصوص محرومان خراسان‌جنوبی است به یک مطالبه عمومی تبدیل شد و فضای مجازی استان را پر کرد.
,
 
,
 
,
, ,
 
,
, ,
 
,
مردم با وجود رضایتی که از بانک‌های ملی، سپه، صادرات و مسکن داشتند، گلایه و نارضایتی خود از دو بانک "تجارت" و "ملت" بیان کردند به طوری که این گلایه‌ها در رسانه‌ها و فضای مجازی نیز پخش شد.
,
 
,
حال با این انتقادات و نارضایتی مردم امیدواریم که هیچ سختگیری و نارضایتی در جهت مسکن‌دارشدن محرومان استان که یک اقدام مهم برای این استان تلقی می‌شود نباشد و مردم بتوانند به حق خود برسند.
,
 
,
انتهای پیام/
]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه