اخبار داغ

رئیس دادگستری پلدختر عنوان کرد؛

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی

برخورد قاطع دستگاه قضا با مفسدان اقتصادی
رئیس دادگستری پلدختر گفت: دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی، برقراری عدالت و نظم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاک، اکبر رشیدی ظهر امروز در دیدار با مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر اظهار داشت: قضات دادگستری آموزش‌های لازم به‌عنوان ضابطین خاص برای کادر سپاه در دستور کار است که در صورت آمادگی می‌توانیم آموزش‌ها را برگزار کنیم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, سفیر افلاک,

 

,

وی افزود: قضات جوان با هماهنگی دادستان و دادیار رأی صادر می‌کنند که این مسئله در رسیدگی به پرونده‌های قضایی تأثیرات مثبتی دارد؛ دستگاه قضایی در برخورد با مفسدان اقتصادی، برقراری عدالت و نظم تمام تلاش خود را به کار خواهد بست.

,

 

,

حجت‌الاسلام نقی هادی مسئول دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه پلدختر در این دیدار ضمن تبریک هفته قوه قضائیه عنوان کرد: قضات دادگستری پل‌دختر با عدالت و بر اساس قوانین به‌خوبی در رسیدگی قضایی پرونده‌ها خوب عمل کرده‌اند.

,

 

,

وی بابیان اینکه با انتصاب آیت‌الله رئیسی به‌عنوان رئیس دستگاه قضایی شاهد تحولات خوبی هستیم تصریح کرد: نقش مهم قوه قضائیه در برخورد با مفاسد اقتصادی و مسائل اقتصادی در کشور مهم است.

,

 

,

شیخی دادستان پل‌دختر نیز ضمن تبریک هفته قوه قضاییه خاطرنشان کرد: سپاه حافظ خوب دستاوردهای نظام است و دستگاه قضایی بر اساس وظایف خود در رسیدگی به امورات مردم خدمات‌رسانی می‌کند.

,

 

,

وی گفت: اگر سپاه نبود مشکلات زیادتری براثر سیل در شهرستان رخ می‌داد ولی با تدابیر و تلاش‌های زیاد سپاه شاهد کمترین مشکل بودیم.

,

 

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه