اخبار داغ

پس از چندماه تعطیلی؛

تنها استخر عمومی شنا در قوچان بازگشایی شد

تنها استخر عمومی شنا در قوچان بازگشایی شد
رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان گفت: پس از مدت ها تعطیلی و انجام تعمیرات و بهسازی، استخر مهر قوچان مجددا بازگشایی شد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از صبح توس، در فروردین ماه سال جاری، تنها استخر عمومی شهرستان قوچان پس از برق گرفتگی یک شناگر در سرویس بهداشتی آن پلمپ و تعطیل شد که پس از پیگیری مسئولین و رفع پلمپ و اقدامات قانونی این استخر مجددا بازگشایی شد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح توس,

اسماعیل حاجی آبادی، رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان در گفتگو با خبرنگار صبح توس با تشریح آخرین وضعیت استخر مهر این شهرستان گفت: پس از فک پلمپ و بررسی فنی کارشناسان، مرحله اول بهسازی و رفع نقص انجام و مجوز فعالیت این استخر صادر و  مجددا راه اندازی و در اختیار علاقه مندان به ورزش قرار گرفت.

,

وی در پاسخ به سوالی پیرامون علت مرگ یک شناگر در این استخر نیز ادامه داد: طبق بررسی های انجام شده و آنچه که ما اطلاع داریم در این پرونده استخر مهر مقصر شناخته نشده است.

,

وی افزود: باتوجه به فرسودگی برخی از بخش های این استخر و ضرورت اجرای تعمیرات اساسی، در حال رایزنی برای جذب اعتبار سه میلیارد ریالی و انجام تعمیرات اساسی می باشیم اما در حال حاضر و با توجه به تعمیرات انجام شده هیچ مشکل خاصی در این استخر وجود ندارد و شهروندان می توانند از این استخر استفاده کنند.

,

حاجی آبادی با بیان اینکه تلاش می کنیم تا پایان سال جاری و پس از جذب اعتبار، تعمیرات اساسی این استخر را انجام دهیم، تصریح کرد: تعمیرات بخش ایمنی سالن ورزشی حجاب نیز انجام شده و تعمیرات سایر سالن های ورزشی قوچان نیز در دستور کار قرار دارد و به محض تامین اعتبار لازم، تعمیرات چند سالن ورزشی از جمله مشکل نور سالن ورزشی تختی، حجاب و سیمرغ انجام خواهد شد.

,

رئیس اداره ورزش و جوانان قوچان با بیان اینکه دلیل تاخیر در تعمیرات سالن ها ورزشی، اولویت تعمیر و بهسازی استخر بود، خاطر نشان کرد: خوشبختانه باتوجه به پیگیری های متعدد، حدود 90 درصد اماکن و سالن های ورزشی این شهرستان بیمه شدند و این درحالیست که پیش از این حدود 80 درصد اماکن ورزشی این شهرستان بیمه نبود.

,

انتهای پیام/

,

 

,

 

]

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه