اخبار داغ

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان:

زیر‌ساخت‌های سنجش کیفیت آب شرب در استان زنجان ایجاد شده است/ میزان مصرف مواد شیمیایی در تصفیه‌خانه آب زنجان در حد نرمال است

زیر‌ساخت‌های سنجش کیفیت آب شرب در استان زنجان ایجاد شده است/ میزان مصرف مواد شیمیایی در تصفیه‌خانه آب زنجان در حد نرمال است
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به وجود زیر ساخت‌های عالی جهت سنجش کیفیت آب شرب در استان زنجان گفت: آب شرب شهرهای استان زنجان بسیار مطلوب است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ علیرضا جزء قاسمی در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; اظهار کرد: کیفیت آب شرب در استان زنجان به دلیل رعایت استانداردها و اصول بهره برداری و نگهداری و همچنین سنجش های بیشمار و نظارت های دقیق از سوی آزمایشگاه مرکزی آب شرکت آبفا و وزارت بهداشت به طور مستمر رصد و از ضریب اطمینان بسیار بالایی برخوردار است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

جزء قاسمی تصریح کرد: تصفیه‌خانه آب زنجان به خاطر شرایط فنی مطلوب و کیفیت بسیار بالای آب خروجی جزو تصفیه‌خانه های برتر کشور محسوب می‌شود.

,

وی ادامه داد: تصفیه‌خانه آب زنجان در پارامترهای کیفی آب شامل موارد بیولوژیک، شیمی، فیزیک و فلزات سنگین امتیاز کامل را اخذ و در میانگین وزنی کدورت خارجی از تصفیه خانه و همچنین میانگین حذف در تصفیه خانه بیشترین امتیاز ممکن را کسب کرده است.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از کسب رتبه دوم تصفیه‌خانه آب زنجان در بین  ۱۲۲ تصفیه‌خانه آب کشور خبرداد و گفت: آزمایشگاه مرکزی آب شرکت آب و فاضلاب استان زنجان نیز علاوه بر دریافت گواهینامه ISO17025 رتبه برتر آزمایشگاه های آب کشور را بدست آورده است.

,

جزء قاسمی میزان مصرف مواد شیمیایی در تصفیه‌خانه آب زنجان را در حد نرمال اعلام کرد و افزود: کفایت استفاده از مواد شیمیایی در تصفیه‌خانه از آیتم‌های  اساسی در ارزیابی عملکرد تصفیه‌خانه است.

,

این مسئول به اشاره به اینکه کیفیت آب منابع سطحی و زیرزمینی استان زنجان بسیار مطلوب است گفت: در صدد هستیم با برنامه ریزی و اقدامات پیشگیرانه روند رشد فعلی ادامه یافته و سرعت بگیرد.

,

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ابراز کرد: کیفیت آب شرب خط قرمز ماست و شرکت آبفای استان با تمام تلاش سعی کرده است آبی که تولید و به‌دست مشترکین می‌رساند از کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار باشد.

,

جزء قاسمی گفت: استان زنجان دارای پنج آزمایشگاه است که این آزمایشگاه‌ها شامل آزمایشگاه مرکزی کنترل کیفی آب در زنجان، آزمایشگاه میکروبی در شهرستان‌های ابهر و خدابنده، آزمایشگاه تصفیه‌خانه فاضلاب شهر زنجان و ماهنشان است.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه