اخبار داغ

نماینده سمیرم:

امیدواریم برخی تلاش نکنند تا قوه قضاییه مانع رسیدن به اهدافش شود

امیدواریم برخی تلاش نکنند تا قوه قضاییه مانع رسیدن به اهدافش شود
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدواریم بعضی افراد تلاش نکنند، مسیر خوبی که قوه قضاییه در پیش گرفته است کمرنگ و یا آن را با طولانی و زمان‌دار کردن از رسیدن به اهداف دور کنند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ اصغر سلیمی در گفت‌وگو با صاحب نیوز اظهار کرد: بر اساس قانونی که تصویب شده مسئولان باید لیست اموال خود را قبل و بعد از مسئولیت در اختیار قوه قضاییه قرار بدهند که این امر خوبی است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صاحب نیوز,
نماینده مردم سمیرم در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: افرادی که در مناسبت‌های حکومتی قرار می‌گیرند نباید به آن به چشم مال اندوزی نگاه نکنند.
,
 
,
وی با اشاره به اخباری که از تخلفات افراد وابسته به برخی مسئولان گاهی منتشر می‌شود، افزود: این قانون به ما کمک می‌کند خیلی از مسائلی که در حال حاضر درگیر آن هستیم، مرتفع شود.
,
 
,
سلیمی عنوان کرد: رئیس قوه قضاییه مصمم است خیلی از مشکلاتی که در حال حاضر وجود دارد حل کند؛ همه باید این احساس را داشته باشند که اگر از مسیر قانون خارج شوند یک چشم آن‌ها را رصد و محاکمه خواهد کرد.
,
 
,
اصغر سلیمی بیان کرد: امیدواریم بعضی افراد تلاش نکنند، مسیر خوبی که قوه قضاییه در پیش گرفته است کمرنگ و یا آن را با طولانی و زمان‌دار کردن از رسیدن به اهداف دور کنند.
,
 
,
انتهای پیام/
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه