اخبار داغ

در دیدار استاندار گلستان با فرماندهان سپاه استان مطرح شد؛

هیچ خط‌کش‌گذاری و نگاه سیاسی در خدمت به مردم نداریم/ تاکید بر محرومیت زدایی بعنوان اصل مهم در گلستان

هیچ خط‌کش‌گذاری و نگاه سیاسی در خدمت به مردم نداریم/ تاکید بر محرومیت زدایی بعنوان اصل مهم در گلستان
فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در خدمت به مردم، هیچ خط‌کش‌گذاری و نگاه سیاسی نداریم و هدف اصلی ما خدمت بی‌منت و صادقانه به مردم و حل مشکلات آنهاست.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛  به نقل از گلستان ما، سردار حسین معروفی ظهر امروز در دیدار فرماندهان و معاونین سپاه استان با هادی حق‌شناس استاندار گلستان با اعلام آمادگی مجموعه سپاه برای حل مشکلات استان، اظهار کرد: سپاه همواره در کنار آن است و اعتقاد داریم با تکیه کردن به یکدیگر باید کارها را پیش ببریم.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, گلستان ما،,

وی افزود: با شناختی که از جنابعالی دارم، شما را شخصیتی کاربلد می‌دانم که پویایی از ویژگی‌های بارز شخصیتی شماست و قطعا می‌تواند در توسعه استان مؤثر باشد.

,

هادی حق شناس استاندار گلستان در ادامه این جلسه اظهار کرد: نگاه ما و یک اصل اساسی و مهم در گلستان برای ما این است که یک گام به سمت محرومیت‌زدایی برداشته شود.

,

وی افزود: حتما وجهه سازندگی و محرومیت‌زدایی ما از وجهه سیاسی بارزتر خواهد بود.

,

حق شناس با بیان اینکه فرمایشات، احکام و سیاست‌های مقام معظم رهبری برای ما «فصل الخطاب» است، تصریح کرد: هر حکمی که از سوی مقام معظم رهبری صادر شود، همه نیروهای سیاسی دولتی موظف و مکلف هستند به آن عمل کنند.

,

استاندار گلستان توجه به اسناد بالادستی از قبیل برنامه پنجم توسعه، اقتصاد مقاومتی، بیانیه گام دوم انقلاب و ... را برای توسعه کشور لازم و ضروری دانست

,

وی گفت: اگر اقتصاد مقاومتی و درونگرایی و برونزایی اقتصاد به درستی مورد توجه و اجرا قرار گیرد، مشکلات ریشه‌ای اقتصادی کشور حل خواهد شد.

,

وی بخش اقتصادی بیانیه گام دوم انقلاب را چکیده و خلاصه «علم اقتصاد» دانست و خاطرنشان کرد: ایران جزو 18 اقتصاد برتر دنیاست که باید امکان بروز ظرفیت‌های اقتصادی در آن فراهم شود.

,

استاندار گلستان با اشاره به چند پروژه اساسی برای رونق اقتصادی استان، گفت: استان گلستان ظرفیت‌های کشاورزی بی‌نظیری دارد اما خام‌فروشی محصولات و فروش تولیدات کشاورزی با قیمت تضمینی موجب پایین بودن سطح درآمد مردم شده است که ایجاد صنایع تبدیلی در شهرک‌های صنعتی یکی از راهکارهای برون‌رفت از این مشکل است و می‌تواند سطح درآمدی مردم را افزایش دهد.

,

وی توجه به بخش بازرگانی مرز «اینچه برون» را بسیار با اهمیت دانست و با اشاره به شیوه‌های ایجاد رونق اقتصادی در بازارچه‌های مرزی کشور، اظهار کرد: باید برای کشورهای همسایه منافع اقتصادی تعریف شود که این منافع اقتصادی منجر به تقویت روابط سیاسی و همچنین رونق اقتصادی دایم برای مرزنشینان خواهد شد.

,

حق‌شناس با بیان اینکه لایروبی «کانال خوزینی» برای جلوگیری از خشک شدن خلیج گرگان بسیار ضروری است که حتما باید انجام شود، تأکید کرد: اگر این کار انجام نشود، اولا همواره در سیل‌های بعدی با مشکلات بیشتری مواجه خواهیم شد و دوما با خشک شدن خلیج گرگان مشکلات دیگری از قبیل ریزگردها گریبان‌گیر استان خواهد شد که ضرورت دارد موضوع لایروبی این کانال برای نجات خلیج گرگان حتما انجام شود.

,

استاندار گلستان در پایان از فرمانده سپاه استان خواست در اجرای این پروژه‌ها و توسعه استان به دولت کمک کند.

,

 انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه