اخبار داغ

کمک فوری برای نجات زندگی پدر خانواده

کمک فوری برای نجات زندگی پدر خانواده
پدری 55 ساله و سرپرست خانواده 6 نفره ساکن یکی از روستاهای شمال غرب کشورمان که از 3 ماه پیش بطور اتفاقی هنگام مراجعه به پزشک محل متوجه می شود که به سرطان مبتلا شده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پدری 55 ساله و سرپرست خانواده 6 نفره ساکن یکی از روستاهای شمال غرب کشورمان که از 3 ماه پیش بطور اتفاقی هنگام مراجعه به پزشک محل متوجه می شود که به سرطان مبتلا شده است سپس به مرکز استان محل سکونت خود مراجعه و پس از آزمایشات و س تی اسکن ابتلای ایشان به سرطان مری تایید می شود و از همان ابتدا کار درمان برای ایشان شروع شده و تا امروز که تقریباً 3 ماه از شروع شیمی درمانیش می گذرد تمامی زندگیش را برای تهیه دارو هزینه کرده است .

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

طبق تشخیص و نظر پزشک محترم معالجش حتماً 3 بار دیگر باید مورد شیمی درمانی قرار گیرد تا بتوانند عمل جراحی اش را انجام دهند.ساکن روستا بوده و درآمدش کفاف دخل و خرجشان را نمی دهد.

,
برای تهیه داروی مورد نیاز 3 بار شیمی درمانی حدود 9 میلیون تومان لازم است که بدلیل فقر شدید مالی و از دست دادن تمامی زندگیش بخاطر این بیماری و بیکاری فرزندانش نتوانسته اند تامین و برای دریافت کمک به این موسسه مراجعه نموده اند.
,
 
,
حال در نظر داریم با کمک و یاری خداوند متعال و شما بزرگواران مبلغ 9میلیون تومان تهیه و در اختیار این دو خانواده محترم و آبرودار قرار دهیم.
,
 
,
لذا از عموم هموطنان بزرگوار، خیرین ونیکوکاران عزیز تقاضامندیم جهت کمک به درمان و جراحی این پدر بیمار نیازمند و آبرومند ، نسبت به واریز مبالغ کمک های نقدی خود به شماره کارت 5022291900030667 نزد بانک پاسارگاد بنام موسسه خیریه حامیان مهرحکیم تهران (آذری سابق) و یا با شماره گیری کد #26*2*0*724* مستقیماً اقدام کنید.
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه