اخبار داغ

نقوی‌حسینی:

کف‌گیر تحریم‌های آمریکا به ته‌دیگ خورده است

کف‌گیر تحریم‌های آمریکا به ته‌دیگ خورده است
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس تحریم‌های آمریکا علیه برخی مقامات کشورمان را بی‌فایده و بی‌ثمر دانست و گفت: کف‌گیر تحریم‌های آمریکا به ته‌دیگ خورده است.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سید حسین نقوی‌حسینی سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به اعلام تحریم‌های جدید آمریکا ضد برخی از شخصیت‌های کشورمان، گفت: این تحریم‌های که روز گذشته اعلام شد، نشان داد که دولتمردان آمریکایی در برابر ایران دچار استیصال و سردرگمی آشکاری شده‌اند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,
وی با تاکید براینکه ترامپ و حامیان او در کاخ سفید اقداماتی را در چند وقت اخیر ضد ایران انجام داده‌اند که هیچ سود و فایده‌ای برای آنها نداشته است، ادامه داد: به طور نمونه پس از شکار پهپاد آمریکایی در خاک کشورمان که  به قول خود آمریکایی‌ها پیش‌ رفته‌ترین پهپاد و  غیر قابل ردیابی بود، نه‌تنها حیثیت آنها را در جامعه بین‌المللی برد بلکه نوعی سردرگمی را در میان دولتمردان آمریکایی ایجاد کرد.
,
 
,
نماینده مردم ورامین در مجلس با بیان اینکه آمریکایی‌ها طی یک  اقدام متناقض اقدام به اعمال تحریم‌ها علیه برخی مقامات کشورمان کرده‌اند، عنوان کرد: پیش از این نیز برخی از این تحریم‌ها اعلام شده بود و خود آنها نیز متوجه شده‌اند این تحریم‌ها بی‌تاثیر است.این نشان می‌دهد که کف‌گیر تحریم‌های آمریکا به ته‌دیگ خورده است و کاری بیش از این نمی‌توانند انجام دهند.
,
 
,
سخنگوی کمیسیون امنیت‌ملی و سیاست‌خارجی مجلس با بیان اینکه مقاومت و ایستادگی مردم ایران دربرابر اقدامات بی‌فایده آمریکا دولتمردان آمریکایی‌ را دچار سردرگمی و تناقض‌گویی کرده است، اظهار داشت: مقاومت مردم  ایران قطعاً نتایج مثبتی در چند وقت اخیر در مقابل آمریکایی‌ها داشته است و قطعا با همین رویکرد ادامه خواهیم داد، چون تا استیصال آمریکا در برابر ملت ایران چند قدم بیشتر باقی نمانده است.
,
 
,
منبع: تسنیم
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه