اخبار داغ

حماسه پد خندق؛برگی زرین در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد/اینفوگرافی

حماسه پد خندق؛برگی زرین در تاریخ کهگیلویه و بویراحمد/اینفوگرافی
چهارم تیرماه سالروز حماسه ای عظیم است؛ حماسه ای بزرگ از دلاورمردان و شیرمردان کهگیلویه و بویراحمد در دوران دفاع مقدس که به گفته یکی از یادگاران حماسه پد خندق، نقطه اوج ایثار رزمندگان کهگیلویه و بویراحمد در جنگ بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس ، مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت 4تیرماه سالروز حماسه بی بدیل پد خندق اینفوگرافیکی را با همین مضمون تهیه و تدوین کرده است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس, ، مرکز متنای سازمان فضای مجازی بسیج استان کهگیلویه وبویراحمد به مناسبت 4تیرماه سالروز حماسه بی بدیل پد خندق اینفوگرافیکی را با همین مضمون تهیه و تدوین کرده است.,

چهارمین روز از چهارمین ماه سال یادآور رشادت هایی است که گردان حضرت رسول (ص) و تیپ 48 فتح در پد خندق انجام داد تا دشمن بعثی متحیر بماند که چگونه یک سپاه از ارتش عراق 16 ساعت مقابل یک گردان زانو می زند و نمی تواند پیشروی کند.

, چهارمین روز از چهارمین ماه سال یادآور رشادت هایی است که گردان حضرت رسول (ص) و تیپ 48 فتح در پد خندق انجام داد تا دشمن بعثی متحیر بماند که چگونه یک سپاه از ارتش عراق 16 ساعت مقابل یک گردان زانو می زند و نمی تواند پیشروی کند.,

با نزدیک شدن به روزهای پایانی خرداد ماه سال 67 ماشین جنگی رژیم بعثی عراق بر حجم تحرکات خود افزود و در همین راستا در 28 خرداد سال 67 و پس از آن دشمن نیروهای خود را در جزایر مجنون تقویت کرد و به روشنی و بدون رعایت اصل غافلگیری دشمن قصد داشت تحرکات خود را نشان دهد تا با ایجاد رعب در نیروهای رزمنده ما ضریب موفقیتش را افزایش دهد.

,

در آن روزها عراق دو هزار نفر نیروی نظامی در نزدیکی شهر بصره مستقر کرده بود تا در کوتاهترین مدت بتواند نیروهای عمل کننده اش را در جزایر مجنون تقویت و پشتیبانی کند. این تنها عراق نبود که داشت به سراغ ما می آمد بلکه 36 کشور شرق و غرب و منطقه که دارای تسلیحات پیشرفته بودند آن روز ارتش عراق را از اول جنگ تا این روز همراهی می کردند.

,

 

,

, ,

 

,

انتهای پیام/

,

 

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه