اخبار داغ

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خبر داد؛

آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی

آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی
مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران از آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی مازندران خبر داد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون، متخلفین به مبلغ 7 میلیارد و 608 میلیون و 511 هزار و 686 ریال جزای نقدی محکوم شدند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ یدالله ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار بلاغ، از آغاز طرح تشدید گشت‌های نظارتی در شهرهای ساحلی مازندران خبر داد.

وی افزود: این طرح از ابتدای تابستان با هدف جلوگیری از تخلفات واحدهای صنفی و برخورد با گران‌فروشی، کم فروشی، تقلب، قاچاق، عدم درج قیمت و عدم صدور فاکتور در شهرهای ساحلی، اجرایی می‌شود.

مدیرکل تعزیرات حکومتی مازندران خاطرنشان کرد: این بازرسی‌ها با هماهنگی تمامی دستگاه‌های ذی مدخل از بازار روز، طرح دریا و صنوف شهرهای ساحلی انجام و متخلفین به تعزیرات حکومتی معرفی می‌شوند.

ملکی تصریح کرد: از ابتدای امسال تاکنون، تعداد 5 هزار و 260 فقره پرونده به شعب تعزیرات حکومتی ارسال که تعداد 5 هزار و  225 فقره مختومه شد و متخلفین به مبلغ 7 میلیارد و 608 میلیون و 511 هزار و  686 ریال جزای نقدی محکوم شدند.

مدیر کل تعزیرات حکومتی یادآور شد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف از واحدهای صنفی می توانند مراتب را به سامانه 135 و یا 124 اطلاع رسانی کنند تا با متخلفین برخورد شود.

انتهای پیام/

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, بلاغ,
,
,
,
,
,
,
,
,
,
]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه