اخبار داغ

پاسخ فرماندار کهگیلویه به تاکسی داران معترض؛

افزایشی در نرخ کرایه نداریم / هر کس با نرخ جدید نمی تواند کار کند تعطیل کند و برود

افزایشی در نرخ کرایه نداریم / هر کس با نرخ جدید نمی تواند کار کند تعطیل کند و برود
نیکبخت گفت: برای سال 97 و 98 نرخ افزایش کرایه 300 تومان خواهد بود که در جهت حمایت از مردم در کل کرایه تاکسی های درون شهری دهدشت 800 تومان خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس شبکه حمل و نقل عمومی در هر شهری یکی از شریان های اصلی حمل نقل مردم در شهر ها محسوب می شود. در هر شهر متناسب با جمعیت ، وسعت شهری و سایر پارامترها شبکه های مختلف حمل و نقل وجود دارد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

در برخی از کلان شهر ها مثل تهران،اصفهان ومشهد حمل و نقل مسافرین شهری توسط خط های مترو، اتوبوس های خط واحد شهری، تاکسی های عمومی،تاکسی های تلفنی و مواردی از این دست صورت میگیرد.

,

در شهرستان کهگیلویه و در شهر دهدشت حمل و نقل مسافرین شهری از طریق تاکسی های عمومی  درون شهری صورت میگیرد که به صورت منظم تمام نقاط شهر را پوشش می دهند.

,

امروز رانندگان تاکسی های درون شهری دهدشت در جلوی فرمانداری این شهر تجمع مسالمت آمیزی داشتند که مهمترین خواسته آن ها افزایش نرخ جابه جایی مسافرین درون شهری بود.

,

یکی از این رانندگان در گفت و گو با کهگیلویه گفت: در شهرستان های هم جوار نرخ تاکسی های درون شهری افزایش یافته اما در شهر دهدشت این افزایش را نداشتیم.

,

وی افزود: این روزها که قطعات خودرو گران شده است، نرخ کرایه تاکسی ها جوابگوی همین تعمیرات هم نمی شود و برخی از ما با تاکسی هایی در حال مسافر کشی هستیم که نقص های فنی زیادی دارند که به علت گرانی و درآمد کم نمیتوانیم این نقایص را برطرف کنیم.

,

جعفر نیکبخت فرماندار کهگیلویه نیز در پاسخ به اعتراض رانندگان تاکسی های درون شهری دهدشت گفت: متاسفانه شهرداری برای دو سال نرخ کرایه را تغییر نداده و تا سال 96 کرایه تاکسی های درون شهری 500 بود.

,

نیکبخت گفت:  برای سال 97 و 98 نرخ افزایش کرایه  300 تومان خواهد بود که در جهت حمایت از مردم در کل کرایه تاکسی های درون شهری دهدشت 800 تومان خواهد بود.

,

وی با اشاره به اعتراضات امروز تاکسی داران دهدشت گفت: هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه نخواهیم داشت و هر کس با این نرخ نمی تواند کار کند می تواند تعطیل کند و برود.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه