اخبار داغ

پروانه سلحشوری: مخالف تخصیص ارز برای واردات چادر مشکی به کشور هستم

پروانه سلحشوری: مخالف تخصیص ارز برای واردات چادر مشکی به کشور هستم
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ مخالف تخصیص ارز برای واردات چادر مشکی به کشور هستم.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ پروانه سلحشوری با اشاره به گرانی قیمت چادر مشکی در بازار به دلیل عدم تخصیص ارز دولتی برای واردات آن به کشور اظهار کرد: فرقی نمی‌کند ارز دولتی به واردات چادر مشکی تعلق بگیرد یا نگیرد، زیرا در هر صورت چادر وارداتی را به نرخ آزاد می‌فروشند.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا,

وی افزود: البته بیشتر محصولات که به آن ارز تعلق می‌گیرد هم به صورت قیمت آزاد در بازار عرضه می‌شود.

,

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت:‌ بنده مخالف تخصیص ارز چه برای واردات چادر مشکی و چه برای کالاهای دیگر هستم بلکه باید این ارز به صورت کوپن در مورد کالاهای اساسی داده شود چرا که ارز ۴۲۰۰ تومانی را برای واردات هیچ کالایی صلاح نمی‌دانم.

,

سلحشوری با بیان اینکه وقتی چادر از کشورهای کره و چین وارد می شود، نباید به آن افتخار کرد، افزود: وقتی چادری که بانوان ایرانی با آن حجاب خود را رعایت می‌کنند تولید ملی باشد آن استقلال و هویت باعث افتخار است اما چادری که از دست‌آوردهای کشورهای دیگر باشد نمی‌تواند به هویت ما خدمت کند.

,

وی با بیان اینکه کشور از نظر نیاز داخلی در حوزه چادر مشکی به تولیدات کشورهای دیگر وابسته است، گفت:‌ کشور از همه لحاظ نه فقط در حوزه چادر مشکی بلکه در دیگر محصولات هم به کشورهای مختلف وابسته‌ است و استقلال ندارد.

,

سلحشوری با عنوان اینکه ما به راحتی توانسته‌ایم انرژی هسته‌ای را تولید کنیم پس تولید چادر هم می‌تواند در برنامه‌های تولیدی‌مان قرار بگیرد، ادامه داد: زمانی‌که به متخصصان داخلی اعتماد کردیم توانستیم انرژی هسته‌ای را بسازیم بنابراین باید به نیروهای جوان و تحصیل‌کرده اعتماد کنیم.

,

وی گفت:‌ هر زمان که به نیروهای کارآمد و تحصیل‌کرده و نخبه اعتماد کردیم در آن کار موفق شدیم.

,

منبع: آنا

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه