اخبار داغ

واکنش یکی از مسافران هواپیمای تهران-یاسوج به ماجرای نقص فنی و رد سخنان مدیر فرودگاه+تصویر و فیلم

واکنش یکی از مسافران هواپیمای تهران-یاسوج به ماجرای نقص فنی و رد سخنان مدیر فرودگاه+تصویر و فیلم
یکی از مسافران پرواز تهران یاسوج عنوان کرد: وقتی هواپیما فرود آمد در محیط فرودگاه ماشین های بزرگ آتشنشانی نیز در محل فرود جمع شده بودند شک نکنید اگر این هواپیما به پروازاش ادامه بدهد فاجعه دیگری در راه استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛به نقل از صبح زاگرس، یکی از شهروندان یاسوجی که در روز جمعه 31 خرداد ماه جزء مسافران هواپیمای تهران-یاسوج بود نسب به پاسخ مدیر فرودگاه یاسوج واکنش نشان داد و صحبت های محسنیان را رد کرد.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, صبح زاگرس,

این فرد گفته است: هواپیما  تا ۵۰ دقیقه رو هوا بود و کسی هم نمی آمد و پاسخ دهد که چه اتفاقی افتاده است و همه مهمانداران نیز به داخل کابین رفته بودند و درب را بسته بودند و هواپیما نیز تکان های خیلی غیر معمولی داشت.

,

این فرد ادامه داد: هواپیما در ان دقایق دائما در حال اوج گرفتن و پایین آمدن بود،  و وقت فرود خیلی محکم فرود آمد و تکان های بسیار  شدیدی داشت به گونه ای که یک سری  تاسیسات جلوی هواپیما از سقف به پایین ریختند.

,

وی عنوان کرد: وقتی هواپیما فرود آمد در محیط فرودگاه  ماشین های بزرگ آتشنشانی نیز در محل فرود جمع شده بودند شک نکنید اگر این هواپیما  به پروازاش ادامه بدهد  فاجعه دیگری در راه استان کهگیلویه و بویراحمد خواهد بود.

,

در زیر تصاویر و فیلمی که توسط این شهروند برای خبرنگار این پایگاه خبری ارسال شده است را می بینید.

,
, ,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه