اخبار داغ

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان:

از سامانه ۲۰۲۰ رضایت ندارم

از سامانه ۲۰۲۰ رضایت ندارم
سرپرست شرکت مخابرات استان همدان با ابراز نارضایتی ازسامانه ۲۰۲۰ و با بیان اینکه از این سامانه رضایت ندارم گفت: کارکنان ما در سامانه ۲۰۲۰ تجربیاتشان کم است و نیروها، متخصص و مرتبط شرکت نیستند.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ محمد علی گرزین در گفتگو با خبرنگار عصر همدان، در خصوص مهمترین برنامه ها و سیاست های شرکت مخابرات استان همدان در دوره جدید اظهار داشت: توسعه فیبر نوری در سطح روستاها و شهرها مهمترین برنامه ما در دوره جدید است.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, عصر همدان,

وی با بیان اینکه  وضعیت فعلی فیبر نوری در استان خوب است افزود: در ۶۰۰ نقطه شهر و روستا فیبر نوری داریم و تمام شهرهای ما دارای فیبر نوری هستند. در سطح شهر همدان و لالجین بیش از ۳۴ هزار پورت داریم.

,

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه در حوزه مشتری مداری و خدمات به مشتریان چه برنامه ای دارید تاکید کرد: در حوزه مشتری مداری درصدد ارایه خدمات از راه دور هستیم و به دنبال آن هستیم که سیستم کاغذی را حذف و مراجعه حضوری را به صفر برسانیم.

,

گرزین در خصوص اصلاح کابل های استان عنوان کرد:: برای این منظور مراکز پر ظرفیت شهر و حاشیه شهر را شروع کردیم و شهرستان‌های دیگر را هم انجام می‌دهیم.

,

وی افزود: شهرک ولیعصر را نوسازی کردیم و کل شبکه را بروز رسانی و تقویت کردیم. شهرها و شهرستان ها و روستاهای بالای یک هزار شماره را داریم انجام می دهیم.برنامه ما در این خصوص این است که امسال ۲۰ درصد شبکه را انجام دهیم.

,

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان بیان کرد: در حوزه سرویس و دیتا همراه داریم بهینه‌سازی را انجام می‌دهیم و امسال بیش از ۶۰ سایت جابجا شده و ظرف یک ماه آینده تمامی سایت ها جابجا و بعد بهینه سازی شبکه شروع می شود تا در روستاها اینترنت نسل دو داشته باشیم.

,

گرزین در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه برای کاهش هزینه بسته های اینترنتی مردم چه برنامه ای دارید گفت:   هزینه های اینترنت از مخابرات ایران به ما اعلام می‌شود و فعلا چیزی به ما اعلام نشده و افزایش هزینه نداشتیم.

,

وی در خصوص ناکارآمدی سامانه ۲۰۲۰ در رفع مشکلات اینترنتی گفت: ما در بخش ۲۰۲۰ تغییر سیاست و تغییر روش می دهیم و شیوه کارمان ظرف یکی دو ماه آینده عوض خواهد شد.

,

سرپرست شرکت مخابرات استان همدان با ابراز نارضایتی ازسامانه  ۲۰۲۰  تاکید کرد: وضعیت ۲۰۲۰ الان خوب نیست. من از این سامانه رضایت ندارم و آن چیزی را که از ۲۰۲۰ می‌خواهم نیستند.

,

گرزین ادامه داد: کارکنان ما در ۲۰۲۰ تجربیاتشان کم است و نیروهایی که در گذشته وارد این سیستم شده اند نیروهای متخصص و با مدارک مرتبط شرکت نیستند و باید آنها را باید آموزش دهیم تا رضایت نسبی مشتریان را داشته باشیم.

,

وی در پایان خاطر نشان کرد: چون مردم بیشتر به ۲۰۲۰ زنگ می‌زنند ترافیک ایجاد می شود و باید از سامانه های راه دور استفاده کنیم و مردم را به استفاده از این سامانه ها عادت دهیم.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه