اخبار داغ

نماینده مردم خدابنده در مجلس :

عزم جدی قوه قضائیه در برخورد با فساد موجب امیدواری مردم می‎شود

عزم جدی قوه قضائیه در برخورد با فساد موجب امیدواری مردم می‎شود
نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی گفت: عزم جدی رئیس قوه قضائیه در برخورد با فساد می تواند موجب امیدواری مردم به مسائل کشور باشد.
[

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ احمد بیگدلی امروز در گفت و گو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به بیانات رئیس قوه قضائیه در اولین برنامه تلویزیونی خود،اظهار داشت: صحبت های رئیس قوه قضائیه با مردم موجب دلگرمی آنها به فعالیت این قوه می شود.

, شبکه اطلاع رسانی راه دانا, موج رسا;,

وی با بیان اینکه مبارزه با فساد یکی از مهمترین وظایف قوه قضائیه محسوب می شود، افزود: این قوه باید و با فسادهای اداری، اجتماعی، اقتصادی و اخلاقی در جامعه مبارزه کند که در رویکرد جدید این قوه می توان این موضوع را مشاهده کرد.

,

این نماینده با اشاره به مشکلات و مسائل اقتصادی و اجتماعی امروز جامعه، گفت: متاسفانه فساد اقتصادی و اجتماعی افزایش یافته است و انتظار داریم  رئیس قوه قضائیه دلسوز و به مسائل مسلط باشد.

,

بیگدلی ادامه داد: امیدواریم رئیس قوه قضائیه دلسوز و وفادار به انقلاب اسلامی با این روند که فعالیت های خود را شروع کرده اند،ادامه دهند.

,

وی در خصوص کاهش حساب های قوه قضائیه نیز گفت: هر چه حساب های بانکی کمتر شود،قابل دسترسی بوده و مشکلات و مسائل کمتری ایجاد می شود.

,

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تعدد حساب ها موجب ایجاد مشکلات بسیاری می شود، افزود: با  کاهش تعداد حساب ها،نظارت و بررسی و گزارش دادن مطلوبتر می شود.

,

بیگدلی با ذکر این مثال که اگر تعداد پرونده های قوه قضائیه از 3 میلیون به 500 هزار پرونده کاهش یابد،پرونده ها با دقت و سرعت بیشتری پیگیری شده و مردم راضی تر می شوند.

,

وی خاطرنشان کرد: کاهش پرونده ها موجب کاهش افراد پیشت نوبت شده و قضات با طیف خاطر و آرامش بیشتری به کار خود می پردازند که این امر در کیفیت کار تاثیرگذار است.

,

این نماینده ارائه گزارش به مردم را از سوی رئیس قوه قضائیه مطلوب ارزیابی کرد و گفت: باید همه قوا نسبت به گزارش دهی اقدام کنند اگرچه در برخی جاها مردم به حاشیه می روند.

,

بیگدلی بیان داشت: شفافیت در قوه قضائیه مردم را امیدوارتر می کند.

,

انتهای پیام/

]
  • برچسب ها
  • #
  • #
  • #

به اشتراک گذاری این مطلب!

ارسال دیدگاه